1. Πάρα πάρα πολλά διαφορετικά(και δυστυχώς υποχρεωτικά) αντικείμενα "κρυμμένα" στα πλαίσια ενοποιημένων μαθηματων(πχ φυσική χημεια-βιολογία, οικονομία- πολιτικοί θεσμοί-κοινωνιολογία). Νομίζω θα έπρεπε να ήταν σαφώς λιγότερα τα υποχρεωτικά μαθήματα και περισσότερα τα επιλογής σε όλες τις τάξεις.
2. Δεν είναι σαφές πώς θα εξετάζονται τα ενοποιημένα μαθήματα. Πχ, στις τελικές εξετάσεις στο μάθημα φυσικές επιστήμες, οι μαθητές θα εξετάζονται ταυτόχρονα στη Φυσική-Χημεία και Βιολογία? (!!)
3. Τόσες πολλές ώρες για θρησκευτικά (Α', Β' Γ' λυκείου)νομίζω πως είναι υπερβολή. Το μάθημα θα μπορούσε να ήταν επιλογής.
4. Η φιλοσοφία να βγεί από υποχρεωτικό μάθημα στη Β΄λυκείου.
5. Τα αρχαία ελληνικά στη Β' τάξη να μην είναι γενικής παιδείας αλλά μόνο κατευθυνσης.
6. Ένας απόφοιτος ΓΕΛ θα έπρεπε να έχει μια πιστοποίηση ξένης γλώσσας και χρήσης Η/Υ.
1. Πάρα πάρα πολλά διαφορετικά(και δυστυχώς υποχρεωτικά) αντικείμενα "κρυμμένα" στα πλαίσια ενοποιημένων μαθηματων(πχ φυσική χημεια-βιολογία, οικονομία- πολιτικοί θεσμοί-κοινωνιολογία). Νομίζω θα έπρεπε να ήταν σαφώς λιγότερα τα υποχρεωτικά μαθήματα και περισσότερα τα επιλογής σε όλες τις τάξεις. 2. Δεν είναι σαφές πώς θα εξετάζονται τα ενοποιημένα μαθήματα. Πχ, στις τελικές εξετάσεις στο μάθημα φυσικές επιστήμες, οι μαθητές θα εξετάζονται ταυτόχρονα στη Φυσική-Χημεία και Βιολογία? (!!) 3. Τόσες πολλές ώρες για θρησκευτικά (Α', Β' Γ' λυκείου)νομίζω πως είναι υπερβολή. Το μάθημα θα μπορούσε να ήταν επιλογής. 4. Η φιλοσοφία να βγεί από υποχρεωτικό μάθημα στη Β΄λυκείου. 5. Τα αρχαία ελληνικά στη Β' τάξη να μην είναι γενικής παιδείας αλλά μόνο κατευθυνσης. 6. Ένας απόφοιτος ΓΕΛ θα έπρεπε να έχει μια πιστοποίηση ξένης γλώσσας και χρήσης Η/Υ.