Θεωρώ απαραίτητο και τον οικονομικό εγγραμματισμό των μαθητών του Λυκείου είτε του Γενικού είτε του Τεχνολογικού , και μου προκαλεί μεγάλη έκπληξη το γεγονός ότι δεν συμπεριλαμβάνεται στα μαθήματα της γενικής παιδείας ένα μάθημα όπως αυτό που μέχρι τώρα υπήρχε "Αρχές Οικονομίας" ή Βασικές οικονομικές αρχές έτσι ώστε να λαμβάνουν οι μαθητές τις βασικές οικονομικές γνώσεις και να μπορούν να κατανοήσουν την καθημερινότητα τους είτε προχωρήσουν ακολουθώντας έναν οικονομικό κλάδο, είτε όχι.
Μου προξενεί δε τεράστια έκπληξη αυτό και λαμβάνοντας υπόψη ότι αυτή τη στιγμή η χώρα μας μαστίζεται από μια μεγάλη οικονομική κρίση. Να σημειώσω εδώ ότι το μάθημα πολιτική παιδεία που προτείνεται στο σχέδιο νόμου είναι κάτι το οποίο οι μαθητές συναντούν από το Γυμνάσιο , ενώ με την οικονομία δεν έρχονται στην ουσία σε επαφή και ερωτώ: πως θα είναι σε θέση να επιλέξουν στο μέλλον τον επαγγελματικό τους προσανατολισμό εάν δεν έχουν πάρει μια γεύση και από αυτό το αντικείμενο.
Επίσης αδυνατώ να κατανοήσω τα παρακάτω:
Πολιτική Παιδεία, δύο (2)ώρες, με διακριτά διδακτέα αντικείμενα-κλάδους Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί & ΑρχέςΔικαίου και Κοινωνιολογία,
Πολιτική Παιδεία, τριών(3) ωρών, με διδακτέα αντικείμενα-κλάδους
Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί & Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία
Τι ακριβώς εννοείτε ; ότι στο μεν ΕΠΑΛ θα μάθημα γενικής παιδείας με αντικείμενο λίγο από όλα και το ίδιο ακριβώς στο Γενικό Λύκειο ;
Θεωρώ απαραίτητο και τον οικονομικό εγγραμματισμό των μαθητών του Λυκείου είτε του Γενικού είτε του Τεχνολογικού , και μου προκαλεί μεγάλη έκπληξη το γεγονός ότι δεν συμπεριλαμβάνεται στα μαθήματα της γενικής παιδείας ένα μάθημα όπως αυτό που μέχρι τώρα υπήρχε "Αρχές Οικονομίας" ή Βασικές οικονομικές αρχές έτσι ώστε να λαμβάνουν οι μαθητές τις βασικές οικονομικές γνώσεις και να μπορούν να κατανοήσουν την καθημερινότητα τους είτε προχωρήσουν ακολουθώντας έναν οικονομικό κλάδο, είτε όχι. Μου προξενεί δε τεράστια έκπληξη αυτό και λαμβάνοντας υπόψη ότι αυτή τη στιγμή η χώρα μας μαστίζεται από μια μεγάλη οικονομική κρίση. Να σημειώσω εδώ ότι το μάθημα πολιτική παιδεία που προτείνεται στο σχέδιο νόμου είναι κάτι το οποίο οι μαθητές συναντούν από το Γυμνάσιο , ενώ με την οικονομία δεν έρχονται στην ουσία σε επαφή και ερωτώ: πως θα είναι σε θέση να επιλέξουν στο μέλλον τον επαγγελματικό τους προσανατολισμό εάν δεν έχουν πάρει μια γεύση και από αυτό το αντικείμενο. Επίσης αδυνατώ να κατανοήσω τα παρακάτω: Πολιτική Παιδεία, δύο (2)ώρες, με διακριτά διδακτέα αντικείμενα-κλάδους Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί & ΑρχέςΔικαίου και Κοινωνιολογία, Πολιτική Παιδεία, τριών(3) ωρών, με διδακτέα αντικείμενα-κλάδους Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί & Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία Τι ακριβώς εννοείτε ; ότι στο μεν ΕΠΑΛ θα μάθημα γενικής παιδείας με αντικείμενο λίγο από όλα και το ίδιο ακριβώς στο Γενικό Λύκειο ;