Αρχική Νέο εκπαιδευτικό σύστημαΆρθρο 26: Διοίκηση Δημοσίων Φορέων Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων Σ.Ε.Κ. και Ι.Ε.Κ.Σχόλιο του χρήστη Αστέρης | 12 Αυγούστου 2013, 23:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όσον αφορά την κινητικότητα των μαθητών από ΣΕΚ στο ΕΠΑΛ: - Γιατί δεν υπάρχει κινητικότητα μεταξύ αυτών των δύο; Επίσης : - Σε ποια εργαστήρια θα ασκούνται οι μαθητές των ΕΠΑΛ; - θα υφίστανται με τη σημερινή τους μορφή τα παλιά ΣΕΚ; - Δεν πρέπει να αλλάξει το όνομα στις νέες ΣΕΚ και να ονομαστούν ΣΕΕ (σχολές επαγγελματικής εκπαίδευσης) ; - Σε ποια εργαστήρια θα ασκούνται οι μαθητές των νέων ΣΕΚ; - Σε ποια εργαστήρια θα ασκούνται οι καταρτιζόμενοι των ΙΕΚ; - Στο σχέδιο νόμου αναφέρεται ότι ο Διευθυντής κάθε ΣΕΚ κσι ΙΕΚ θα ορίζει υπεύθυνο τομέα και υπεύθυνο εργαστηρίου. Δηλαδή κάθε μονάδα θα έχει τους δικούς της υπευθύνους; Είναι εφικτό να λειτουργήσει κάτι τέτοιο (αφού όπως γνωρίζουμε, οι περισσότερες μονάδες συστεγάζονται); - Στα συγκροτήματα ποιος θα έχει την ευθύνη λειτουργίας των εργαστηρίων (ΕΠΑΛ, ΙΕΚ ή το νέο ΣΕΚ); Σαφώς λοιπόν, πρέπει να παραμείνουν τα ΣΕΚ που υπάρχουν και να δοθεί άλλο όνομα στις νέες ΣΕΚ όπως παραπάνω (ΣΕΕ, σχολή επγγελματικής εκπαίδευσης).