Όσον αφορά την κινητικότητα των μαθητών από το ένα Λύκειο στο άλλο:
- Από την Α΄ ΓΕΛ μπορούν να πάνε στην Β΄ΕΠΑΛ σε όποια ειδικότητα θέλουν. Γιατί όσοι μαθητές τελειώνουν την Α΄ΕΠΑΛ δεν μπορούν να επιλέξουν άλλη ειδικότητα για την Β' ΕΠΑΛ και πρέπει να ακολουθήσουν ειδικότητα που εντάσσεται στην ομάδα προσανατολισμού που παρακολούθησαν στην Α' ΕΠΑΛ; Πρέπει να υπάρχει ίση μεταχείριση.
- Γιατί δεν δίνεται η δυνατότητα σε όσους μαθητές τελειώνουν το ΓΕΛ να μπορούν να παρακολουθήσουν κάποια ειδικότητα από την Β' ΕΠΑΛ;
- Γιατί δεν δίνεται η δυνατότητα σε όσους μαθητές τελειώνουν την Α' ΕΠΑΛ να εγγράφονται στην Β' ΓΕΛ;
Όσον αφορά την κινητικότητα των μαθητών από ΣΕΚ στο ΕΠΑΛ:
- Γιατί δεν υπάρχει κινητικότητα μεταξύ αυτών των δύο;
Επίσης :
- Σε ποια εργαστήρια θα ασκούνται οι μαθητές των ΕΠΑΛ;
- θα υφίστανται με τη σημερινή τους μορφή τα παλιά ΣΕΚ;
- Δεν πρέπει να αλλάξει το όνομα στις νέες ΣΕΚ και να ονομαστούν ΣΕΕ (σχολές επαγγελματικής εκπαίδευσης) ;
- Σε ποια εργαστήρια θα ασκούνται οι μαθητές των νέων ΣΕΚ;
- Σε ποια εργαστήρια θα ασκούνται οι καταρτιζόμενοι των ΙΕΚ;
- Στο σχέδιο νόμου αναφέρεται ότι ο Διευθυντής κάθε ΣΕΚ κσι ΙΕΚ θα ορίζει υπεύθυνο τομέα και υπεύθυνο εργαστηρίου. Δηλαδή κάθε μονάδα θα έχει τους δικούς της υπευθύνους; Είναι εφικτό να λειτουργήσει κάτι τέτοιο (αφού όπως γνωρίζουμε, οι περισσότερες μονάδες συστεγάζονται);
- Στα συγκροτήματα ποιος θα έχει την ευθύνη λειτουργίας των εργαστηρίων (ΕΠΑΛ, ΙΕΚ ή το νέο ΣΕΚ); Σαφώς λοιπόν, πρέπει να παραμείνουν τα ΣΕΚ που υπάρχουν και να δοθεί άλλο όνομα στις νέες ΣΕΚ όπως παραπάνω (ΣΕΕ, σχολή επγγελματικής εκπαίδευσης).
Τέλος,
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΩΝ 20 ΕΤΩΝ. Όποιος είναι μικρότερος ΔΕΝ αποκλείεται από το να γραφτεί σε εσπερινό Λύκειο. Απλά όποιος είναι 20 και πάνω και θέλει να γραφτεί σε ΕΠΑΛ, θα πάει υποχρεωτικά σε εσπερινό. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ.
Όσον αφορά την κινητικότητα των μαθητών από το ένα Λύκειο στο άλλο: - Από την Α΄ ΓΕΛ μπορούν να πάνε στην Β΄ΕΠΑΛ σε όποια ειδικότητα θέλουν. Γιατί όσοι μαθητές τελειώνουν την Α΄ΕΠΑΛ δεν μπορούν να επιλέξουν άλλη ειδικότητα για την Β' ΕΠΑΛ και πρέπει να ακολουθήσουν ειδικότητα που εντάσσεται στην ομάδα προσανατολισμού που παρακολούθησαν στην Α' ΕΠΑΛ; Πρέπει να υπάρχει ίση μεταχείριση. - Γιατί δεν δίνεται η δυνατότητα σε όσους μαθητές τελειώνουν το ΓΕΛ να μπορούν να παρακολουθήσουν κάποια ειδικότητα από την Β' ΕΠΑΛ; - Γιατί δεν δίνεται η δυνατότητα σε όσους μαθητές τελειώνουν την Α' ΕΠΑΛ να εγγράφονται στην Β' ΓΕΛ; Όσον αφορά την κινητικότητα των μαθητών από ΣΕΚ στο ΕΠΑΛ: - Γιατί δεν υπάρχει κινητικότητα μεταξύ αυτών των δύο; Επίσης : - Σε ποια εργαστήρια θα ασκούνται οι μαθητές των ΕΠΑΛ; - θα υφίστανται με τη σημερινή τους μορφή τα παλιά ΣΕΚ; - Δεν πρέπει να αλλάξει το όνομα στις νέες ΣΕΚ και να ονομαστούν ΣΕΕ (σχολές επαγγελματικής εκπαίδευσης) ; - Σε ποια εργαστήρια θα ασκούνται οι μαθητές των νέων ΣΕΚ; - Σε ποια εργαστήρια θα ασκούνται οι καταρτιζόμενοι των ΙΕΚ; - Στο σχέδιο νόμου αναφέρεται ότι ο Διευθυντής κάθε ΣΕΚ κσι ΙΕΚ θα ορίζει υπεύθυνο τομέα και υπεύθυνο εργαστηρίου. Δηλαδή κάθε μονάδα θα έχει τους δικούς της υπευθύνους; Είναι εφικτό να λειτουργήσει κάτι τέτοιο (αφού όπως γνωρίζουμε, οι περισσότερες μονάδες συστεγάζονται); - Στα συγκροτήματα ποιος θα έχει την ευθύνη λειτουργίας των εργαστηρίων (ΕΠΑΛ, ΙΕΚ ή το νέο ΣΕΚ); Σαφώς λοιπόν, πρέπει να παραμείνουν τα ΣΕΚ που υπάρχουν και να δοθεί άλλο όνομα στις νέες ΣΕΚ όπως παραπάνω (ΣΕΕ, σχολή επγγελματικής εκπαίδευσης). Τέλος, ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΩΝ 20 ΕΤΩΝ. Όποιος είναι μικρότερος ΔΕΝ αποκλείεται από το να γραφτεί σε εσπερινό Λύκειο. Απλά όποιος είναι 20 και πάνω και θέλει να γραφτεί σε ΕΠΑΛ, θα πάει υποχρεωτικά σε εσπερινό. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ.