1. Θα πρότεινα για την βαθμολόγηση των γραπτών των ενδοσχολικών εξετάσεων στην Α, Β και Γ Λυκείου επειδή μάλλον έχει μεγάλο κόστος και καθυστέρηση η αποστολή τους σε άλλη σχολική μονάδα ή στην λειτουργία βαθμολογικού κέντρου (που θα ήταν και το σωστότερο), να καλύπτονται τα ονόματα στο γραπτό και με τυχαία κατανομή οι καθηγητές κάθε ειδικότητας του σχολείου να διορθώνουν & βαθμολογούν τα αντίστοιχα μαθήματα.
2. Παρακαλούμε για μια διευκρίνηση για την δεύτερη υποχρεωτική συνθήκη για την απόλυση ενός μαθητή από το Υπουργείο ή από όποιον έχει καταλάβει. Σε ποια Ελληνική Γλώσσα πρέπει να έχει ο μαθητής 10 στην Νέα που δίνουν όλοι ή στην Αρχαία που δίνουν μόνο των Ανθρωπιστικών Σπουδών; Σε ποια Μαθηματικά πρέπει να έχει 10 ο μαθητής των Ανθρωπιστικών Σπουδών που στην Γ Λυκείου δεν έχει καθόλου Μαθηματικά;
1. Θα πρότεινα για την βαθμολόγηση των γραπτών των ενδοσχολικών εξετάσεων στην Α, Β και Γ Λυκείου επειδή μάλλον έχει μεγάλο κόστος και καθυστέρηση η αποστολή τους σε άλλη σχολική μονάδα ή στην λειτουργία βαθμολογικού κέντρου (που θα ήταν και το σωστότερο), να καλύπτονται τα ονόματα στο γραπτό και με τυχαία κατανομή οι καθηγητές κάθε ειδικότητας του σχολείου να διορθώνουν & βαθμολογούν τα αντίστοιχα μαθήματα. 2. Παρακαλούμε για μια διευκρίνηση για την δεύτερη υποχρεωτική συνθήκη για την απόλυση ενός μαθητή από το Υπουργείο ή από όποιον έχει καταλάβει. Σε ποια Ελληνική Γλώσσα πρέπει να έχει ο μαθητής 10 στην Νέα που δίνουν όλοι ή στην Αρχαία που δίνουν μόνο των Ανθρωπιστικών Σπουδών; Σε ποια Μαθηματικά πρέπει να έχει 10 ο μαθητής των Ανθρωπιστικών Σπουδών που στην Γ Λυκείου δεν έχει καθόλου Μαθηματικά;