Θα ήθελα να εκφράσω την ισχυρή μου αντίθεση για την απουσία Πληροφορικής και Προγραμματισμού στο Λύκειο.
Με την ραγδαία ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και τη χρήση φορητών συσκευών υπάρχει τεράστια ζήτηση για γνώσεις πληροφορικής, αλλά και προγραμματισμού.. Αφορά τόσο ιδιώτες όσο και επιχειρήσεις, που αλλάζουν τον παραδοσιακό τρόπο που εργάζονται και περνάνε σταδιακά σε ένα πιο "ψηφιακό" και "διαδραστίκό" περιβάλλον.
Έχουμε εκατοντάδες παραδείγματα σε όλο τον κόσμο όπου ανήλικοι μαθητές έρχονται με μια ίδέα και υλοποιούν βασικό προγραμματισμό και καταλήγουν να παράγουν εισόδημα και να δημιουργούν εταιρείες που προσφέρουν θέσεις εργασίας.
Είμαι επαγγελματίας στο χώρο της Πληροφορικής, δουλεύοντας σε πολυεθνική εταιρεία και βλέπω την αυξανόμενη ζήτηση που υπάρχει για συγκεκριμένες ειδικότητες.. Βασικές έννοιες προγραμματισμού και πληροφορικής θα βοηθήσουν τις νέες γενιές να έχουν πιο ολοκληρωμένη άποψη για το μέλλον τους.
Δεν είναι επαρκές, εν έτει 2013, και σχεδιάζοντας τις γνώσεις των μελλοντικών γενιών να μη λαμβάνουμε υπόψη μαθήματα τεχνολογίας, πληροφορικής και προγραμματισμού. Κρίνω ότι θα μπορούσε να είναι αυτόνομη κατεύθυνση και να μην έχουμε τόσες πολλές θεωρητικές κατευθύνσεις που δε μπορούν να απορροφηθούν από την αγορά εργασίας, με τα σημερινά δεδομένα.
Ενδεικτικές πηγές:
http://www.prweb.com/releases/2013/5/prweb10722164.htm
http://msn.careerbuilder.com/Article/MSN-3381-Job-Info-and-Trends-Why-you-should-consider-a-job-as-a-software-developer/
http://www.futuretechnologystaffing.com/2013/01/11/software-developer-employment-opportunities-pittsburgh-pa/
http://www.infoworld.com/t/it-jobs/software-developers-expected-see-the-highest-it-job-growth-come-2020-212709
Με εκτίμηση,
Μάριος Ίσαρης
Θα ήθελα να εκφράσω την ισχυρή μου αντίθεση για την απουσία Πληροφορικής και Προγραμματισμού στο Λύκειο. Με την ραγδαία ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και τη χρήση φορητών συσκευών υπάρχει τεράστια ζήτηση για γνώσεις πληροφορικής, αλλά και προγραμματισμού.. Αφορά τόσο ιδιώτες όσο και επιχειρήσεις, που αλλάζουν τον παραδοσιακό τρόπο που εργάζονται και περνάνε σταδιακά σε ένα πιο "ψηφιακό" και "διαδραστίκό" περιβάλλον. Έχουμε εκατοντάδες παραδείγματα σε όλο τον κόσμο όπου ανήλικοι μαθητές έρχονται με μια ίδέα και υλοποιούν βασικό προγραμματισμό και καταλήγουν να παράγουν εισόδημα και να δημιουργούν εταιρείες που προσφέρουν θέσεις εργασίας. Είμαι επαγγελματίας στο χώρο της Πληροφορικής, δουλεύοντας σε πολυεθνική εταιρεία και βλέπω την αυξανόμενη ζήτηση που υπάρχει για συγκεκριμένες ειδικότητες.. Βασικές έννοιες προγραμματισμού και πληροφορικής θα βοηθήσουν τις νέες γενιές να έχουν πιο ολοκληρωμένη άποψη για το μέλλον τους. Δεν είναι επαρκές, εν έτει 2013, και σχεδιάζοντας τις γνώσεις των μελλοντικών γενιών να μη λαμβάνουμε υπόψη μαθήματα τεχνολογίας, πληροφορικής και προγραμματισμού. Κρίνω ότι θα μπορούσε να είναι αυτόνομη κατεύθυνση και να μην έχουμε τόσες πολλές θεωρητικές κατευθύνσεις που δε μπορούν να απορροφηθούν από την αγορά εργασίας, με τα σημερινά δεδομένα. Ενδεικτικές πηγές: http://www.prweb.com/releases/2013/5/prweb10722164.htm http://msn.careerbuilder.com/Article/MSN-3381-Job-Info-and-Trends-Why-you-should-consider-a-job-as-a-software-developer/ http://www.futuretechnologystaffing.com/2013/01/11/software-developer-employment-opportunities-pittsburgh-pa/ http://www.infoworld.com/t/it-jobs/software-developers-expected-see-the-highest-it-job-growth-come-2020-212709 Με εκτίμηση, Μάριος Ίσαρης