θεωρώ αδιανόητο στο ψηφιακό σχολείο του 21ου αιώνα να μη διδάσκεται η πληροφορική. Από τα μέχρι τώρα δεδομένα οι μαθητές της Β και της Γ τάξης επιλέγουν την τεχνολογική κατεύθυνση σε ποσοστό πάνω από 50% , αφού κατευθύνονται στις Πολυτεχνικές Σχολές και στις Σχολές Πληροφορικής όπου οι βάσεις είναι αρκετά υψηλές. Με τα καινούργια δεδομένα πως θα ανταποκριθεί ένας μαθητής στις απαιτήσεις του πανεπιστημίου όταν θα έχει προετοιμασθεί σε βάθος σε άλλο μάθημα ...και άλλο θα χρειασθεί για τις σπουδές του? θεωρώ ότι πρέπει οπωσδήποτε οι μαθητές που κατευθύνονται σ'αυτές τις σχολές να διδαχθούν μαθήματα πληροφορικής και στην Α και στη Β τάξη. Επίσης θα ήθελα να τονίσω οτι ο καθηγητής της πληροφορικής είναι η ψυχή του σχολείου, αφού υποστηρίζει όλη τη μηχανοργάνωση του σχολείου , το πρόγραμμα Νεστωρ, όλη τη διαδικασία των ενδοσχολικών και πανελλαδικών εξετάσεων. Είναι υπεύθυνος του εργαστηρίου και υποστηρίζει τους εκπ/κούς που χρησιμοποπιούν το εργαστήριο για διδασκαλία άλλων μαθημάτων. Ας μη ξεχνάμε ότι όλο και περισσότεροι εκπ/κοί έχουν πιστοποίηση Β επιπέδου. Η χρήση του εργαστηρίου δεν μπορεί να αφεθεί στην τύχη του. Επίσης υποστηρίζει προγράμματα συνεργασίας με άλλα σχολεία της Ευρώπης μέσω τηλεδιασκέψεων αλλά και το μάθημα του project αφού είναι δεδομένο οτι οι ομάδες των μαθητών χρησιμοποιούν το εργαστήριο για τις ανάγκες του μαθήματος.
θεωρώ αδιανόητο στο ψηφιακό σχολείο του 21ου αιώνα να μη διδάσκεται η πληροφορική. Από τα μέχρι τώρα δεδομένα οι μαθητές της Β και της Γ τάξης επιλέγουν την τεχνολογική κατεύθυνση σε ποσοστό πάνω από 50% , αφού κατευθύνονται στις Πολυτεχνικές Σχολές και στις Σχολές Πληροφορικής όπου οι βάσεις είναι αρκετά υψηλές. Με τα καινούργια δεδομένα πως θα ανταποκριθεί ένας μαθητής στις απαιτήσεις του πανεπιστημίου όταν θα έχει προετοιμασθεί σε βάθος σε άλλο μάθημα ...και άλλο θα χρειασθεί για τις σπουδές του? θεωρώ ότι πρέπει οπωσδήποτε οι μαθητές που κατευθύνονται σ'αυτές τις σχολές να διδαχθούν μαθήματα πληροφορικής και στην Α και στη Β τάξη. Επίσης θα ήθελα να τονίσω οτι ο καθηγητής της πληροφορικής είναι η ψυχή του σχολείου, αφού υποστηρίζει όλη τη μηχανοργάνωση του σχολείου , το πρόγραμμα Νεστωρ, όλη τη διαδικασία των ενδοσχολικών και πανελλαδικών εξετάσεων. Είναι υπεύθυνος του εργαστηρίου και υποστηρίζει τους εκπ/κούς που χρησιμοποπιούν το εργαστήριο για διδασκαλία άλλων μαθημάτων. Ας μη ξεχνάμε ότι όλο και περισσότεροι εκπ/κοί έχουν πιστοποίηση Β επιπέδου. Η χρήση του εργαστηρίου δεν μπορεί να αφεθεί στην τύχη του. Επίσης υποστηρίζει προγράμματα συνεργασίας με άλλα σχολεία της Ευρώπης μέσω τηλεδιασκέψεων αλλά και το μάθημα του project αφού είναι δεδομένο οτι οι ομάδες των μαθητών χρησιμοποιούν το εργαστήριο για τις ανάγκες του μαθήματος.