Είναι προφανές σφάλμα στο σχεδιο αυτό η απουσία των άλλων δυο δεύτερων ξένων γλωσσών, των Ιταλικών και των Ισπανικών, που διδάσκονται στο Γυμνάσιο μαζί με τα Γαλλικά και τα Γερμανικά. Ελπίζω να διορθωθεί στην τελική έκδοση η παράβλεψη αυτή και να μην βρισκόμαστε μπροστά στην πολλοστή προσπάθεια να πετάξουν από το παράθυρο τους κλάδους ΠΕ34 και ΠΕ40 που μπήκαν με νόμιμη διαδικασία στην εκπαίδευση σύμφωνα με ευρωπαϊκές διατάξεις περί πολυγλωσσίας . Όσο αφορά η διδασκαλία της Ιταλικής Γλωσσάς θεσπίστηκε επίσημα διάμεσο της προκήρυξης του ΑΣΕΠ 2008 και υπήρξε τεράστια ανταπόκριση από τους μαθητές Γυμνασίου πανελλαδικά, παρόλο την «άκομψη» προσπάθεια από ορισμένους κύκλους για να ανακοπεί η δυναμική της (βλ. Υ.Α. 6/2010) έως και την πρόσφατη απειλουμένη κατάργησή της . Τότε, για ποιο σεβασμό ως προς τις επιλογές των μαθητών και για ποια αξιολόγηση των συναδέλφων καθηγητών μιλάμε όταν στο back-stage φροντίζουμε να τα απαξιώνουμε με «παραβλέψεις» σαν την σημερινή ;
Είναι προφανές σφάλμα στο σχεδιο αυτό η απουσία των άλλων δυο δεύτερων ξένων γλωσσών, των Ιταλικών και των Ισπανικών, που διδάσκονται στο Γυμνάσιο μαζί με τα Γαλλικά και τα Γερμανικά. Ελπίζω να διορθωθεί στην τελική έκδοση η παράβλεψη αυτή και να μην βρισκόμαστε μπροστά στην πολλοστή προσπάθεια να πετάξουν από το παράθυρο τους κλάδους ΠΕ34 και ΠΕ40 που μπήκαν με νόμιμη διαδικασία στην εκπαίδευση σύμφωνα με ευρωπαϊκές διατάξεις περί πολυγλωσσίας . Όσο αφορά η διδασκαλία της Ιταλικής Γλωσσάς θεσπίστηκε επίσημα διάμεσο της προκήρυξης του ΑΣΕΠ 2008 και υπήρξε τεράστια ανταπόκριση από τους μαθητές Γυμνασίου πανελλαδικά, παρόλο την «άκομψη» προσπάθεια από ορισμένους κύκλους για να ανακοπεί η δυναμική της (βλ. Υ.Α. 6/2010) έως και την πρόσφατη απειλουμένη κατάργησή της . Τότε, για ποιο σεβασμό ως προς τις επιλογές των μαθητών και για ποια αξιολόγηση των συναδέλφων καθηγητών μιλάμε όταν στο back-stage φροντίζουμε να τα απαξιώνουμε με «παραβλέψεις» σαν την σημερινή ;