Επιτέλους στο νέο λύκειο αποκτά το μάθημα με τις περισσότερες εφαρμογές στην καθημερινή μας ζωή (ΧΗΜΕΙΑ),τη θέση που του αξίζει.
Ειλικρινά δε μπορώ να κατανοήσω την εμπάθεια των συναδέλφων πληροφορικών για τη Χημεία.
Σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες η Χημεία και όχι η πληροφορική είναι βασικό εξεταζόμενο μάθημα για την εισαγωγή στο πολυτεχνείο.
Η πληροφορική σε επίπεδο δ/θμιας εκπ/σης θα πρέπει να έχει σαν αντικείμενο τις βασικές εφαρμογές και όχι τον προγραμματισμό ο οποίος διδάσκεται στο πανεπιστήμιο.
Εξάλου, συνάδελφοι πληροφορικοί, χωρίς τα συνθετικά πολυμερή και τους ημιαγωγούς της Χημείας ο Η/Υ δε θα ήταν όπως το γνωρίζουμε σήμερα!
Επιτέλους στο νέο λύκειο αποκτά το μάθημα με τις περισσότερες εφαρμογές στην καθημερινή μας ζωή (ΧΗΜΕΙΑ),τη θέση που του αξίζει. Ειλικρινά δε μπορώ να κατανοήσω την εμπάθεια των συναδέλφων πληροφορικών για τη Χημεία. Σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες η Χημεία και όχι η πληροφορική είναι βασικό εξεταζόμενο μάθημα για την εισαγωγή στο πολυτεχνείο. Η πληροφορική σε επίπεδο δ/θμιας εκπ/σης θα πρέπει να έχει σαν αντικείμενο τις βασικές εφαρμογές και όχι τον προγραμματισμό ο οποίος διδάσκεται στο πανεπιστήμιο. Εξάλου, συνάδελφοι πληροφορικοί, χωρίς τα συνθετικά πολυμερή και τους ημιαγωγούς της Χημείας ο Η/Υ δε θα ήταν όπως το γνωρίζουμε σήμερα!