Θεωρώ ότι οι ειδικότητες των εφαρμοσμένων τεχνών θα πρέπει να υπάρχουν στον νεό τεχνολογικό λύκειο, με δυνατότητα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπάιδευση, διότι αποτελούν σύγχρονες επιστήμες και όχι δεξιότητες.
Εμείς ως χώρα επιλέγουμε να μην εκπαιδεύσουμε επαγγελαματίες καλλιτέχνες, εικαστικούς, συντηρητές αρχαιοτήτων;
Ποια μελέτη σας οδήγησε στο συμπέρασμα ότι στην Ελλάδα δεν αποτελεί επιλογή επαγγελματικής αποκατάστασης το επάγγελμα του Συντηρητή Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης καθώς και τα συναφή του τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών;
Γνωρίζετε πόσοι Συντηρητές Αρχαιοτήτων (Μόνιμοι και Ανώτατης Εκπαίδευσης) απασχολούνται σήμερα στις Εφορείες Αρχαιοτήτων της Χώρας μας;
Γνωρίζετε πόσο οργανικά κενά υπάρχουν στις σχετικές υπηρεσίες;
Γνωρίζετε πόσοι υπάλληλοι απασχολούνται σε χώρες με αντίστοιχο πολιτιστικό πλούτο;
Γνωρίζετε πόσοι συντηρητές αρχαιοτήτων έχουν διοριστεί μέσω ΑΣΕΠ (με διαδικασία εξετάσεων) από 1986, ημερομηνία ίδρυσης του Τεχνολογικού Ιδρύματος Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης;
Έχετε επισκεφτεί αρχαιολογικούς χώρους στην Ελλάδα και αντίστοιχα στο εξωτερικό;
Τι εικόνα σχηματίσατε; Ήταν τα μνημεία μας προστατευμένα, έχουν δημοσιευτεί οι αρχαιότητες, έχουν γίνει μελέτες αποκατάστασης, έχουν καταγραφεί, έχουν γίνει σωστικά μέτρα; Υπήρχε οδηγός με πληροφορίες, φύλακας, τουαλέτες; Πόσα έργα ξεκίνησαν και ολοκληρώθηκαν;
Ποιο επάγγελμα υπόδειξαν οι έρευνες σας ως το ιδανικό για τους μαθητές της χώρας που καταφεύγουν στην τεχνική εκπαίδευση;
Ποιο μάθημα και ποια ειδικότητα θα καλλιεργεί τόσο την αισθητική αντίληψη αλλά τις καλλιτεχνικές δεξιότητες των μαθητών μας;
Πως σκοπεύει ο κρατικός μηχανισμός και το υπουργείο παιδείας να διαχειριστεί στο μέλλον τις αρχαιότητες και τα μνημεία του τόπου μας ώστε να αναπτυχθεί ο τουρισμός, αλλά και να διατηρήσει τον πολιτισμικό πλούτο μας στις επόμενες γενεές;
Θεωρώ ότι οι ειδικότητες των εφαρμοσμένων τεχνών θα πρέπει να υπάρχουν στον νεό τεχνολογικό λύκειο, με δυνατότητα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπάιδευση, διότι αποτελούν σύγχρονες επιστήμες και όχι δεξιότητες. Εμείς ως χώρα επιλέγουμε να μην εκπαιδεύσουμε επαγγελαματίες καλλιτέχνες, εικαστικούς, συντηρητές αρχαιοτήτων; Ποια μελέτη σας οδήγησε στο συμπέρασμα ότι στην Ελλάδα δεν αποτελεί επιλογή επαγγελματικής αποκατάστασης το επάγγελμα του Συντηρητή Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης καθώς και τα συναφή του τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών; Γνωρίζετε πόσοι Συντηρητές Αρχαιοτήτων (Μόνιμοι και Ανώτατης Εκπαίδευσης) απασχολούνται σήμερα στις Εφορείες Αρχαιοτήτων της Χώρας μας; Γνωρίζετε πόσο οργανικά κενά υπάρχουν στις σχετικές υπηρεσίες; Γνωρίζετε πόσοι υπάλληλοι απασχολούνται σε χώρες με αντίστοιχο πολιτιστικό πλούτο; Γνωρίζετε πόσοι συντηρητές αρχαιοτήτων έχουν διοριστεί μέσω ΑΣΕΠ (με διαδικασία εξετάσεων) από 1986, ημερομηνία ίδρυσης του Τεχνολογικού Ιδρύματος Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης; Έχετε επισκεφτεί αρχαιολογικούς χώρους στην Ελλάδα και αντίστοιχα στο εξωτερικό; Τι εικόνα σχηματίσατε; Ήταν τα μνημεία μας προστατευμένα, έχουν δημοσιευτεί οι αρχαιότητες, έχουν γίνει μελέτες αποκατάστασης, έχουν καταγραφεί, έχουν γίνει σωστικά μέτρα; Υπήρχε οδηγός με πληροφορίες, φύλακας, τουαλέτες; Πόσα έργα ξεκίνησαν και ολοκληρώθηκαν; Ποιο επάγγελμα υπόδειξαν οι έρευνες σας ως το ιδανικό για τους μαθητές της χώρας που καταφεύγουν στην τεχνική εκπαίδευση; Ποιο μάθημα και ποια ειδικότητα θα καλλιεργεί τόσο την αισθητική αντίληψη αλλά τις καλλιτεχνικές δεξιότητες των μαθητών μας; Πως σκοπεύει ο κρατικός μηχανισμός και το υπουργείο παιδείας να διαχειριστεί στο μέλλον τις αρχαιότητες και τα μνημεία του τόπου μας ώστε να αναπτυχθεί ο τουρισμός, αλλά και να διατηρήσει τον πολιτισμικό πλούτο μας στις επόμενες γενεές;