• Σχόλιο του χρήστη 'ΘΠ' | 13 Αυγούστου 2013, 00:28

    Η πληροφορική εμπεριέχει και αλληλεπιδρά σε πολλά επίπεδα με όλες τις θετικές επιστήμες. Στην ουσία είναι ένα τέλειος συγκερασμός όλων των θετικών επιστημών σε μια νέα επιστήμη. Μάλιστα συμβάλλει τα μέγιστα στην επίτευξη όλων των στόχων και σκοπών του Νέου Γενικού Λυκείου, όπως αυτοί καταγράφονται στο άρθρο 01, και ιδιαίτερα τους σκοπούς α), β), στ), η), θ) και ι), ιδίως με το μάθημα της αλγοριθμικής- προγραμματισμού υπολογιστών. Και αυτή δεν υπάρχει στο Νέο Λύκειο; Κατά τη γνώμη μου, έπρεπε να συνεχίζεται στην Α’ Λυκείου σε προχωρημένο επίπεδο η Χρήση των Εφαρμογών Υπολογιστών και ΤΠΕ και των εργαλείων της από όλους τους μαθητές (γενικής παιδείας μάθημα όχι επιλογής) και μάλιστα η ανάπτυξη εφαρμογών (προγραμματισμός υπολογιστών) να διδάσκεται σε 2 χρονιές υποχρεωτικά στο 2ο Πεδίο, στην Β’ και Γ’ Λυκείου. Προτείνω: Α’ Λυκείου: Μάθημα 2 ώρες Γενικής Παιδείας (Εμβάθυνση στην επιστήμη των Υπολογιστών). Β’ Λυκείου: Μάθημα 2 ώρες Γενικής Παιδείας (Εισαγωγή στον προγραμματισμό Υπολογιστών & την αλγοριθμική σκέψη, Επίλυση προβλημάτων Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας σε Γλώσσα Προγραμματισμού BASIC ή PASCAL ή C). Γ’ Λυκείου: Μάθημα 4 ώρες Κατεύθυνσης (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον).