Ναι είμαι και εγώ καθηγήτρια πληροφορικής οπότε μπορείτε να
θεωρήσετε το σχόλιο μου συντεχνιακό.
Ωστόσο επειδή μπήκα στο Πανεπιστήμιο ως πρωτοδεσμίτισσα, έχοντας
εξεταστεί στη χημεία, μπορώ με κάθε βεβαιότητα να σας πω και πόσο
άχρηστη μου ήταν η συμπαθής χημεία και πόσο δυσκολεύτηκα στα πρώτα μαθήματα προγραμματισμού.
Αλλά ακόμα και αν αυτό δεν είναι το ζήτημα, είναι γνωστό ότι η
ανάπτυξη αλγορίθμων διευρύνει το νου ενώ το μάθημα δημιουργεί
ευκαιρίες για μαθητές με σπιρτόζικη σκέψη και όχι μόνο παπαγάλους.
Η δε ενασχόληση με την επιστήμη (και όχι τη χρήση) της πληροφορικής
δημιουργεί σοβαρές προοπτικές ανάπτυξης με μικρό αρχικό κεφάλαιο.
Η εξοικείωση με τον προγραμματιστικό τρόπο σκέψης στο Γυμνάσιο μέσω Logo και Scratch είναι πολύ μικρή για να είναι αρκετή.
Πιστεύω ότι πρέπει να υπἀρχουν 2 κύκλοι στη νέα θετική κατεύθυνση
και να επιλέγουν οι μαθητές ανάμεσα σε Χημεία και ΑΕΠΠ. Επίσης είναι
χρήσιμο να μετονομαστεί το ΑΕΠΠ σε "Εισαγωγή στον Προγραμματισμό".
Ναι είμαι και εγώ καθηγήτρια πληροφορικής οπότε μπορείτε να θεωρήσετε το σχόλιο μου συντεχνιακό. Ωστόσο επειδή μπήκα στο Πανεπιστήμιο ως πρωτοδεσμίτισσα, έχοντας εξεταστεί στη χημεία, μπορώ με κάθε βεβαιότητα να σας πω και πόσο άχρηστη μου ήταν η συμπαθής χημεία και πόσο δυσκολεύτηκα στα πρώτα μαθήματα προγραμματισμού. Αλλά ακόμα και αν αυτό δεν είναι το ζήτημα, είναι γνωστό ότι η ανάπτυξη αλγορίθμων διευρύνει το νου ενώ το μάθημα δημιουργεί ευκαιρίες για μαθητές με σπιρτόζικη σκέψη και όχι μόνο παπαγάλους. Η δε ενασχόληση με την επιστήμη (και όχι τη χρήση) της πληροφορικής δημιουργεί σοβαρές προοπτικές ανάπτυξης με μικρό αρχικό κεφάλαιο. Η εξοικείωση με τον προγραμματιστικό τρόπο σκέψης στο Γυμνάσιο μέσω Logo και Scratch είναι πολύ μικρή για να είναι αρκετή. Πιστεύω ότι πρέπει να υπἀρχουν 2 κύκλοι στη νέα θετική κατεύθυνση και να επιλέγουν οι μαθητές ανάμεσα σε Χημεία και ΑΕΠΠ. Επίσης είναι χρήσιμο να μετονομαστεί το ΑΕΠΠ σε "Εισαγωγή στον Προγραμματισμό".