Κύριε Υπουργέ.
Είναι τραγικό στην εποχή μας να καταργεί κάποιος υπεύθυνος στο υπουργείο σας την Πληροφορική από το Λύκειο και μέχρι πρόσφατα να μην αναφέρεται ούτε καν στο επαγγελματικό λύκειο ως κατεύθυνση. Με απλά λόγια εμείς οι μαθητές είμαστε αναγκασμένοι να πάμε στο Πανεπιστήμιο για να σπουδάσουμε Πληροφορική ενώ σε όλο τον πλανήτη είναι μάθημα που διδάσκεται ενώ εδώ κάνουμε μόνο χρήση Η.Υ. Γιατί;
Αφιερώστε λίγο χρόνο για να δείτε τι επιπτώσεις έχει η γνώση γλωσσών προγραμματισμού σε άτομα από 12-18 ετών και αναρωτηθείτε αν θα θέλατε αυτούς τους εφήβους να τους έχετε αργότερα ως συνεργάτες σας. Εγώ δουλεύω από τα 15 μου ως προγραμματιστής part time πουλώντας λογισμικό που δημιουργώ ο ίδιος στο διαδίκτυο αφιερώντας πολύ από τον ελάχιστο χρόνο που έχω για αυτό το λόγο, ενώ θα αν είχα γεννηθεί πχ στην Αγγλία θα είχα την ευκαιρία να μάθω όλα αυτά από το σχολείο μου. Εχετε αλήθεια κοντά σας ανθρώπους που έχουν γνώσεις του αντικειμένου; Αν όχι γιατί; Και αν ναι σας παρακαλώ να αναρωτηθείτε όπως και όλοι μας ποιοι είναι αυτοί και αν κάνουν σωστά της δουλειά τους.
Η χρήση έχει σχέση με την Πληροφορική όσο τα κυάλια με την Αστρονομία.
Επίσης όπως είπε κάποιος πριν είναι τραγικό να μην κάνουμε άλλη γλώσσα πέρα από Αγγλικά.
Και έλεος πια με τα θρησκευτικά, τα έχουμε πλέον εμπεδώσει.
Με αυτά τα μυαλά θα γίνουμε αύριο επιστήμονες και θα στηρίξουμε την πρόοδο της χώρας μας;
Οποιος αποφασίζει τις μεσαιωνικές καταστάσεις στο πρόγραμμα σπουδών μας υπόκειται στις αντιλήψεις της καθηγητικής ομάδας που εξυπηρετεί σε βάρος της προόδου μας.
Κύριε Υπουργέ. Είναι τραγικό στην εποχή μας να καταργεί κάποιος υπεύθυνος στο υπουργείο σας την Πληροφορική από το Λύκειο και μέχρι πρόσφατα να μην αναφέρεται ούτε καν στο επαγγελματικό λύκειο ως κατεύθυνση. Με απλά λόγια εμείς οι μαθητές είμαστε αναγκασμένοι να πάμε στο Πανεπιστήμιο για να σπουδάσουμε Πληροφορική ενώ σε όλο τον πλανήτη είναι μάθημα που διδάσκεται ενώ εδώ κάνουμε μόνο χρήση Η.Υ. Γιατί; Αφιερώστε λίγο χρόνο για να δείτε τι επιπτώσεις έχει η γνώση γλωσσών προγραμματισμού σε άτομα από 12-18 ετών και αναρωτηθείτε αν θα θέλατε αυτούς τους εφήβους να τους έχετε αργότερα ως συνεργάτες σας. Εγώ δουλεύω από τα 15 μου ως προγραμματιστής part time πουλώντας λογισμικό που δημιουργώ ο ίδιος στο διαδίκτυο αφιερώντας πολύ από τον ελάχιστο χρόνο που έχω για αυτό το λόγο, ενώ θα αν είχα γεννηθεί πχ στην Αγγλία θα είχα την ευκαιρία να μάθω όλα αυτά από το σχολείο μου. Εχετε αλήθεια κοντά σας ανθρώπους που έχουν γνώσεις του αντικειμένου; Αν όχι γιατί; Και αν ναι σας παρακαλώ να αναρωτηθείτε όπως και όλοι μας ποιοι είναι αυτοί και αν κάνουν σωστά της δουλειά τους. Η χρήση έχει σχέση με την Πληροφορική όσο τα κυάλια με την Αστρονομία. Επίσης όπως είπε κάποιος πριν είναι τραγικό να μην κάνουμε άλλη γλώσσα πέρα από Αγγλικά. Και έλεος πια με τα θρησκευτικά, τα έχουμε πλέον εμπεδώσει. Με αυτά τα μυαλά θα γίνουμε αύριο επιστήμονες και θα στηρίξουμε την πρόοδο της χώρας μας; Οποιος αποφασίζει τις μεσαιωνικές καταστάσεις στο πρόγραμμα σπουδών μας υπόκειται στις αντιλήψεις της καθηγητικής ομάδας που εξυπηρετεί σε βάρος της προόδου μας.