Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Γρηγόρης | 27 Νοεμβρίου 2009, 15:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κ. Υπουργέ, Εργάζομαι για δεύτερο συναπτό έτος ως αναπληρωτής, απολύτως αξιοκρατικά, ύστερα από ΤΡΕΙΣ επιτυχίες σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, στον τελευταίο διαγωνισμό μάλιστα απείχα μόλις 0.9 μόρια από τον μόνιμο διορισμό. Σας ερωτώ τα εξής : 1. Εφόσον πρόθεση της κυβερνήσεως είναι ένα αξιοκρατικό σύστημα προσλήψεων μέσω ΑΣΕΠ -και δικαίως- πως παραβλέπεται το γεγονός ότι οι χιλιάδες των αναπληρωτών που συμμετείχαν ακριβώς στην διαδικασία αυτή και σήμερα ασκούν το λειτούργημα τους, δεν θα πρέπει να τύχουν μόνιμου διορισμού; 2. Συνεπώς, η προτεινόμενη από εσάς μεταβατική περίοδος δεν θεωρείτε ότι θα πρέπει να συμπεριλάβει όλους τους συναδέλφους, οι οποίοι με βάση τους πίνακες που εσείς δημιουργήσατε, αποκτούν βαση προϋπηρεσίας και με απόλυτα αξιοκρατικό τρόπο, δικαίωμα νόμιμου διορισμού; 3. Γνωρίζετε το γεγονός ότι υπάρχει ορατός κίνδυνος να περάσουν το κατώφλι του διορισμού συνάδελφοι χωρίς καμία συμμετοχή στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ που αποτελεί για όλους μας ζητούμενο; 4. Πως παραγνωρίζονται επί σειρά ετών αντικειμενικά προσόντα διορισμού, όπως ενδεχόμενοι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών ή κατοχή ψυχοπαιδαγωγικής επάρκειας; Το γνωρίζετε ότι στον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών τα εξής παραπάνω δεν δίδουν το παραμικρό μόριο; 5. Εφόσον στόχος δικός σας είναι η στήριξη και η ενίσχυση του εκπαιδευτικού, δεν ανταποκρίνεται πλήρως στο κοινό περί δικαίου αίσθημα η απορρόφηση όλων εκείνων που χρόνια τώρα ακολούθησαν τις προβλεπόμενες διαδικασίες; Μετά τιμής, Αναπληρωτής εκπαιδευτικός που προσδοκά απαντήσεις