1. Πολύ θετικό κρίνεται το 2ωρο της ερευνητικής εργασίας(project) σε Α΄-Β΄ ΓΕΛ και Α΄ΕΠΑΛ σε σχέση με τη φιλοσοφία εφαρμογής του, τους στόχους και τις αρχές που τη διέπουν (κριτικός στοχασμός, συνεργατικότητα, ομαδική εργασία, διεπιστημονικότητα, διαφοροποιημένη διδασκαλία κλπ). Όμως θα απαιτηθεί μαζική - ποιοτική επιμόρφωση και συνεχής υποστήριξη των εκπαιδευτικών απο τους υπάρχοντες επιμορφωτές του ΙΕΠ (πρώην ΟΕΠΕΚ). Και επιπλέον απαιτείται συνδιδασκαλία 2 εκπαιδευτικών διαφορετικών ειδικοτήτων (όπως είχε εφαρμοστεί στα ΕΠΑΛ και για λιγο καιρο στα ΓΕΛ), ώστε να εξυπηρετηθεί η αρχή της διεπιστημονικής προσέγγισης του ερευνητικού ερωτήματος αλλά και η αλλαγή της συνεργατικής κουλτούρας των εκπαιδευτικών
2. Υπερβολή αποτελούν οι ώρες διδασκαλίας των Θρησκευτικών στο Λύκειο. Στη θέση τους θα μπορούσαν να μπουν ώρες Τέχνης και Έκφρασης ή Περιβαλλοντική Εκπαίδευση ή Αγωγή Υγείας, δηλαδή Ομαδικές καινοτόμες Σχολικές δραστηριότητες που στο Λύκειο λόγω χρονικής πίεσης δεν είναι εύκολο για τους μαθητές/τριες να συμμετέχουν σε αυτές εκτός ωρών διδασκαλίας
1. Πολύ θετικό κρίνεται το 2ωρο της ερευνητικής εργασίας(project) σε Α΄-Β΄ ΓΕΛ και Α΄ΕΠΑΛ σε σχέση με τη φιλοσοφία εφαρμογής του, τους στόχους και τις αρχές που τη διέπουν (κριτικός στοχασμός, συνεργατικότητα, ομαδική εργασία, διεπιστημονικότητα, διαφοροποιημένη διδασκαλία κλπ). Όμως θα απαιτηθεί μαζική - ποιοτική επιμόρφωση και συνεχής υποστήριξη των εκπαιδευτικών απο τους υπάρχοντες επιμορφωτές του ΙΕΠ (πρώην ΟΕΠΕΚ). Και επιπλέον απαιτείται συνδιδασκαλία 2 εκπαιδευτικών διαφορετικών ειδικοτήτων (όπως είχε εφαρμοστεί στα ΕΠΑΛ και για λιγο καιρο στα ΓΕΛ), ώστε να εξυπηρετηθεί η αρχή της διεπιστημονικής προσέγγισης του ερευνητικού ερωτήματος αλλά και η αλλαγή της συνεργατικής κουλτούρας των εκπαιδευτικών 2. Υπερβολή αποτελούν οι ώρες διδασκαλίας των Θρησκευτικών στο Λύκειο. Στη θέση τους θα μπορούσαν να μπουν ώρες Τέχνης και Έκφρασης ή Περιβαλλοντική Εκπαίδευση ή Αγωγή Υγείας, δηλαδή Ομαδικές καινοτόμες Σχολικές δραστηριότητες που στο Λύκειο λόγω χρονικής πίεσης δεν είναι εύκολο για τους μαθητές/τριες να συμμετέχουν σε αυτές εκτός ωρών διδασκαλίας