Καλημέρα σας!
Θα σταθώ στους σκοπούς του Γενικού Λυκείου: θυμίζουν κάτι σαν αντιγραφή καταστατικού όταν πρόκειται να συσταθεί ένας Σύλλογος! Διότι: "Η προαγωγή της κριτικής σκέψης, της πρωτοβουλίας, της δημιουργικότητας και των ικανοτήτων των μαθητών" είναι κάτι που δε φαίνεται να επιτυγχάνεται ως σκοπός. Έχει γίνει αξιολόγηση της επίτευξης των στόχων ποτέ? Όταν διατυπώνονται στόχοι, ελέγχονται σε κάθε βήμα εφαρμογής των προγραμμάτων, αυτή είναι η νομοτέλεια στα Παιδαγωγικά, όπως διδαχθήκαμε στο Πανεπιστήμιο. Αυτό ισχύει, εννοείται, για κάθε επιμέρους στόχο και σκοπό. Ξέρετε, νομίζω ότι αν γινόταν αυτό, θα είχατε επιτύχει, γιατί θα διορθώνατε από μόνοι σας. Με λίγα λόγια, χωρίς να οργανωθούν οι δομές, οποιοαδήποτε "μετταρύθμιση" θα είναι επιφανειακή, τα φροντιστήρια και οι εκδοτικοί οίκοι θα συνεχίσουν να ανθούν εις βάρος του δημόσιου σχολείου και τα παιδιά να χτυπιούνται με αμφίβολες προοπτικές. Θα μπορούσατε να δείτε το εκπαιδευτικό σύστημα της Ολλανδίας με τις ομάδες εργασίας που έχετε (όπου ΔΕΝ υπάρχουν φροντιστήρια). Δεδομένου ότι δεν υπάρχει αποσιωπών σκοπός δημιουργίας ανειδίκευτων εργατών στην Ελλάδα.
Ευχαριστώ
Ελένη Βαρουξή, Μουσειοπαιδαγωγός
Καλημέρα σας! Θα σταθώ στους σκοπούς του Γενικού Λυκείου: θυμίζουν κάτι σαν αντιγραφή καταστατικού όταν πρόκειται να συσταθεί ένας Σύλλογος! Διότι: "Η προαγωγή της κριτικής σκέψης, της πρωτοβουλίας, της δημιουργικότητας και των ικανοτήτων των μαθητών" είναι κάτι που δε φαίνεται να επιτυγχάνεται ως σκοπός. Έχει γίνει αξιολόγηση της επίτευξης των στόχων ποτέ? Όταν διατυπώνονται στόχοι, ελέγχονται σε κάθε βήμα εφαρμογής των προγραμμάτων, αυτή είναι η νομοτέλεια στα Παιδαγωγικά, όπως διδαχθήκαμε στο Πανεπιστήμιο. Αυτό ισχύει, εννοείται, για κάθε επιμέρους στόχο και σκοπό. Ξέρετε, νομίζω ότι αν γινόταν αυτό, θα είχατε επιτύχει, γιατί θα διορθώνατε από μόνοι σας. Με λίγα λόγια, χωρίς να οργανωθούν οι δομές, οποιοαδήποτε "μετταρύθμιση" θα είναι επιφανειακή, τα φροντιστήρια και οι εκδοτικοί οίκοι θα συνεχίσουν να ανθούν εις βάρος του δημόσιου σχολείου και τα παιδιά να χτυπιούνται με αμφίβολες προοπτικές. Θα μπορούσατε να δείτε το εκπαιδευτικό σύστημα της Ολλανδίας με τις ομάδες εργασίας που έχετε (όπου ΔΕΝ υπάρχουν φροντιστήρια). Δεδομένου ότι δεν υπάρχει αποσιωπών σκοπός δημιουργίας ανειδίκευτων εργατών στην Ελλάδα. Ευχαριστώ Ελένη Βαρουξή, Μουσειοπαιδαγωγός