• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης' | 27 Νοεμβρίου 2009, 15:47

    Αγαπητοί συνάδελφοι, η άποψή μου που εμπεριέχει και λύσεις, συνοψίζεται στα εξής: ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ: Όλοι οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ. 1. Το δημόσιο και δη η εκπαίδευση δεν είναι χώρος βολέματος και εξασφάλισης ούτε φιλανθρωπικό ίδρυμα αλλά χώρος επιστημοσύνης και εργασίας. Κανείς δεν αναγκάζει κάποιον να γίνει εκπαιδευτικός. Αν δε θέλεις ή δε μπορείς απλά επίλεξε μια άλλη δουλειά! 2. Το ωράριο του εκπαιδευτικού είναι 8.00 - 14.00. Κάθε παραβίασή του είναι παράνομη ή απαιτείται έγγραφη άδεια. 3. Ούτε ένας εκπαιδευτικός ΔΕΝ πρέπει να βρίσκεται σε γραφείο (εκτός ίσως από όσους κρίνονται ακατάλληλοι να διδάξουν σε τάξη - υπάρχουν πολλοί τέτοιοι κι ας φροντίζουμε να το κρύβουμε). ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ: 4. Αν πάρεις μετάθεση για έναν τόπο ή για ένα σχολείο (βελτίωση θέσης) θα πρέπει υποχρεωτικά να παραμείνεις εκεί για τουλάχιστον 5 χρόνια. 5. Πρέπει άμεσα να προστεθεί το κριτήριο της απόστασης από τον τόπο συμφερόντων σου στη μοριοδότηση για μετάθεση. ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ: 6. Πρέπει να περιοριστούν δραστικά και μόνο με κοινωνικά ή κριτήρια. Δε μπορεί εκπαιδευτικός να αποσπάται κάθε χρόνο σε διαφορετικό σχολείο της περιοχής του. Κάθε σχολική μονάδα πρέπει να έχει τους δικούς της μόνιμους εκπαιδευτικούς. 7. Καλό θα 'ναι οι αποσπάσεις να είναι διετείς ή και τριετείς (γίνεται, με σωστό προγραμματισμό π.χ. όταν αποσπάται κάποιος σε διδασκαλείο ή παίρνει άδεια για μεταπτυχιακό, ο αντικαταστάτης του θα παίρνει διετή απόσπαση στο σχολείο). 8. Να καταργηθούν οι αποσπάσει εντός ΠΥΣΠΕ. Είναι καθαρά βυσματικές. Όλες να βγαίνουν από το υπουργείο βάσει κριτηρίων. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: 8. Πρέπει να υπάρχει η αξιολόγηση σε όλα τα επίπεδα. 9. Πρέπει να παραδίδονται εκθέσεις αξιολόγησης στον προϊστάμενο, τόσο από τους διευθυντές όσο και από τους εκπαιδευτικούς. 10. Οι διευθυντές πρέπει να υπόκεινται κι αυτοί στην αξιολόγηση αφού κυρίως η δική τους στάση και υπευθυνότητα οριοθετεί και τη σωστή λειτουργία της σχολικής μονάδας. Ε-Υ-Χ-Α-Ρ-Ι-Σ-Τ-Ω !