-Δεν έχει νόημα το 50% των θεμάτων να είναι από Τράπεζα Θεμάτων . Αν θες να πετύχεις συγκρίσιμες επιδόσεις πρέπει το 100% των θεμάτων να είναι από Τράπεζα Θεμάτων και να διορθώνονται ΟΧΙ «από τον οικείο διδάσκοντα» .
-Οι μαθητές της Γ Λυκείου που θα επιλέξουν την κατεύθυνση Ανθρωπιστικών Σπουδών ή Θετικών Επιστημών δεν διδάσκονται καθόλου Μαθηματικά πώς θα γίνει η απόλυση τους όταν το Σχέδιο Νόμου αναφέρει: «Απαραίτητη προϋπόθεση για την απόλυση του μαθητή αποτελεί η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του δέκα (10), καθώς και η επίτευξη μέσου όρου προφορικής και γραπτής βαθμολογίας ίσου ή ανώτερου του δέκα (10) στο μάθημα της Ελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών, ανεξαρτήτως του μέσου όρου της βαθμολογίας αυτού.» ;
Καλοδήμος Δ.
Φυσικός
Υπεύθυνος ΣΕΠ
ΚΕΣΥΠ Λαμίας
-Δεν έχει νόημα το 50% των θεμάτων να είναι από Τράπεζα Θεμάτων . Αν θες να πετύχεις συγκρίσιμες επιδόσεις πρέπει το 100% των θεμάτων να είναι από Τράπεζα Θεμάτων και να διορθώνονται ΟΧΙ «από τον οικείο διδάσκοντα» . -Οι μαθητές της Γ Λυκείου που θα επιλέξουν την κατεύθυνση Ανθρωπιστικών Σπουδών ή Θετικών Επιστημών δεν διδάσκονται καθόλου Μαθηματικά πώς θα γίνει η απόλυση τους όταν το Σχέδιο Νόμου αναφέρει: «Απαραίτητη προϋπόθεση για την απόλυση του μαθητή αποτελεί η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του δέκα (10), καθώς και η επίτευξη μέσου όρου προφορικής και γραπτής βαθμολογίας ίσου ή ανώτερου του δέκα (10) στο μάθημα της Ελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών, ανεξαρτήτως του μέσου όρου της βαθμολογίας αυτού.» ; Καλοδήμος Δ. Φυσικός Υπεύθυνος ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ Λαμίας