Τα μαθήματα υποστήριξης των ΕΠΑΛ στην Α και Β τάξη (Μαθηματικά και Γλώσσα) έχουν λειτουργήσει εδώ και 2 χρόνια στην Α και τον προηγούμενο χρόνο στην Β.Νομίζω ότι αυτά τα μαθήματα δεν πρέπει να καταργηθούν. Και εξηγώ γιατί.
Οι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΛ στα Μαθηματικά και τη Γλώσσα από τα προοηγούμενα χρόνια (πριν την καθιέρωση των μαθημάτων στήριξης) προσπαθούσαν να υποστηρίξουν με γνώσεις προηγούμενων τάξεων τους μαθητές (που οι περισσότεροι είχαν προβλήματα). Αυτό όμως σε βάρος του προγραμματισμού τους, αφού δεν προβλεπόταν από το αναλυτικό πρόγραμμα. Έτσι, ήρθε αυτό το υποστηρικτικό μάθημα και θεσμοθέτησε αυτή την προσπάθεια. Κάλυψε λοιπόν μια υπάρχουσα ανάγκη. Νομίζω ότι οι αξιολογικές εκθέσεις που γράφουν οι εκπαιδευτικοί στο τέλος κάθε τετραμήνου πρέπει δείχνουν πόσο αναγκαίο είναι αυτό το μάθημα σε ένα τεχνικό σχολείο, που δίνει απολυτήριο λυκείου και που οδηγεί τα παιδιά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η απότίμηση αυτά τα δύο χρόνια είναι συνολικά θετική.
Τα μαθήματα υποστήριξης των ΕΠΑΛ στην Α και Β τάξη (Μαθηματικά και Γλώσσα) έχουν λειτουργήσει εδώ και 2 χρόνια στην Α και τον προηγούμενο χρόνο στην Β.Νομίζω ότι αυτά τα μαθήματα δεν πρέπει να καταργηθούν. Και εξηγώ γιατί. Οι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΛ στα Μαθηματικά και τη Γλώσσα από τα προοηγούμενα χρόνια (πριν την καθιέρωση των μαθημάτων στήριξης) προσπαθούσαν να υποστηρίξουν με γνώσεις προηγούμενων τάξεων τους μαθητές (που οι περισσότεροι είχαν προβλήματα). Αυτό όμως σε βάρος του προγραμματισμού τους, αφού δεν προβλεπόταν από το αναλυτικό πρόγραμμα. Έτσι, ήρθε αυτό το υποστηρικτικό μάθημα και θεσμοθέτησε αυτή την προσπάθεια. Κάλυψε λοιπόν μια υπάρχουσα ανάγκη. Νομίζω ότι οι αξιολογικές εκθέσεις που γράφουν οι εκπαιδευτικοί στο τέλος κάθε τετραμήνου πρέπει δείχνουν πόσο αναγκαίο είναι αυτό το μάθημα σε ένα τεχνικό σχολείο, που δίνει απολυτήριο λυκείου και που οδηγεί τα παιδιά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η απότίμηση αυτά τα δύο χρόνια είναι συνολικά θετική.