Έχω μερικές ερωτήσεις για το νέο σχέδιο που ίσως εγώ δεν κατάλαβα σαν γονιός που το παιδί του πάει τώρα στο λύκειο.
1. Επένδυση στο μέλλον είναι να αφαίρέσουμε την πληροφορική από το λύκειο?
2. Θα πρέπει το δικό μου το παιδί να διαβάζει όλα τα μαθήματα από την πρώτη λυκείου και να παρακαλάμε και τους καθηγητές του να μας βοηθούν με τους προφορικούς?
3. Τι ρόλο παίζουν τα θρησκευτικά και άλλα μαθήματα για να περάσει το παιδί μου στην Ιατρική για παράδειγμα?
4. Αντί να έχουμε λιγότερες εξετάσεις εμείς βάλαμε περισσότερες (να είναι δηλαδή και στην Α και στην Β Λυκείου τόσο σημαντικές). Ποιά η λογική?
5. Και τέλος τι διαβούλευση είναι αυτή χωρίς να αφήσετε ένα χρονικό διάστημα ικανό ώστε να το συζητήσουμε όλοι μαζί. Και εμείς οι γονείς και οι καθηγητές, δάσκαλοι, πανεπιστήμια και όποιος άλλος θέλει. Μέσα στον Αύγουστο και μόνο τόσο λίγο διάστημα? Τόσο καιρό το αφήσαμε και τώρα βιαζόμαστε. Μήπως τελικά δεν θα διαβάσετε τα σχόλια και θα μείνουμε σε αυτά που έχετε αποφασίσει εδώ και καιρό?
6. Πιο μάθημα θα διδάσκεται 11 ώρες εβδομαδιαίως και τα παιδιά θα παρακολουθούν με όρεξη? Και είναι και θεωρητικό.
# Πρέπει το σχολείο να είναι για τα παιδιά πιο ευχάριστο και δημιουργικό.
# Λιγότερη ύλη και λιγότερο βιβλίο.
# Πολύ σωστό η αύξηση ωραρίου στα εξεταζόμενα μαθήματα της Γ΄ λυκείου (τα έξοδα είναι πολλά για μία οικογένεια).
# Να παραμείνουν οι εξετάσεις της Α΄και Β΄λυκείου εκτός του συστήματος υπολογισμού, αρκετά τραβάνε τα παιδιά και οι οικογένειές τους.
# Επενδύστε σε νέα μαθήματα και επιστήμες πχ Πληροφορική ( να μπορούν τα παιδιά να φτιάχνουν μία ιστοσελίδα, ένα blog, να μαθαίνουν να χρησιμοποιούν με σωστό τρόπο το internet και όχι να κάθονται 4-5 ώρες και να εθίζονται, να δημιουργούν εφαρμογές) για να τους αρέσει και να έχουν το ενδιαφέρον τους στραμένο στο σχολείο.
# Και επιτέλους τα πτυχία Αγγλικών και Χρήσης Υπολογιστή να αναλάβει το Υπουργείο να διδάσκει τα παιδιά να τα εξετάζει και να τα χορηγεί.
Κρατικό ή όπως αλλιώς θέλετε ονομάστε το. Αρκετά πληρώνουμε στον κάθε ιδιωτικό φορέα να τα πάρουμε. Αυτό δεν θα γίνει όταν σε ένα τμήμα υπάρχουν 22,25, 27 παιδιά. Σπάστε το τμήμα στην μέση, οι μισοί να κάνουν Πληροφορική και οι μισοί Αγγλικά την ίδια ώρα. Καθηγητές έχετε, βάλτε τους να δώσουν τα φώτα τους στα παιδιά μας. Γι΄αυτό πέτυχε το φροντιστήριο γιατί τα αγγλικά διδάσκονται σε ομάδες με 5 έως 7 παιδιά και στην πληροφορική κάθε ένας είχε το δικό του μηχάνημα και δεν το μοιραζότανε με άλλους 2.
# Προσφέστε ώρες Φυσικής Αγωγής, γυμνάστε τα παιδιά μας για να τα βγάλουμε από τις καφετέριες.
Προς ατή την κατεύθυνση θα πρέπει να πάμε και όχι να τρελάνουμε τα παιδιά με εξετάσεις και θεωρίες.
Ελπίζω κάποιος να ασχοληθεί και με το δικό μου σχόλιο.
Ένας σκεπτόμενος γονιός...
Έχω μερικές ερωτήσεις για το νέο σχέδιο που ίσως εγώ δεν κατάλαβα σαν γονιός που το παιδί του πάει τώρα στο λύκειο. 1. Επένδυση στο μέλλον είναι να αφαίρέσουμε την πληροφορική από το λύκειο? 2. Θα πρέπει το δικό μου το παιδί να διαβάζει όλα τα μαθήματα από την πρώτη λυκείου και να παρακαλάμε και τους καθηγητές του να μας βοηθούν με τους προφορικούς? 3. Τι ρόλο παίζουν τα θρησκευτικά και άλλα μαθήματα για να περάσει το παιδί μου στην Ιατρική για παράδειγμα? 4. Αντί να έχουμε λιγότερες εξετάσεις εμείς βάλαμε περισσότερες (να είναι δηλαδή και στην Α και στην Β Λυκείου τόσο σημαντικές). Ποιά η λογική? 5. Και τέλος τι διαβούλευση είναι αυτή χωρίς να αφήσετε ένα χρονικό διάστημα ικανό ώστε να το συζητήσουμε όλοι μαζί. Και εμείς οι γονείς και οι καθηγητές, δάσκαλοι, πανεπιστήμια και όποιος άλλος θέλει. Μέσα στον Αύγουστο και μόνο τόσο λίγο διάστημα? Τόσο καιρό το αφήσαμε και τώρα βιαζόμαστε. Μήπως τελικά δεν θα διαβάσετε τα σχόλια και θα μείνουμε σε αυτά που έχετε αποφασίσει εδώ και καιρό? 6. Πιο μάθημα θα διδάσκεται 11 ώρες εβδομαδιαίως και τα παιδιά θα παρακολουθούν με όρεξη? Και είναι και θεωρητικό. # Πρέπει το σχολείο να είναι για τα παιδιά πιο ευχάριστο και δημιουργικό. # Λιγότερη ύλη και λιγότερο βιβλίο. # Πολύ σωστό η αύξηση ωραρίου στα εξεταζόμενα μαθήματα της Γ΄ λυκείου (τα έξοδα είναι πολλά για μία οικογένεια). # Να παραμείνουν οι εξετάσεις της Α΄και Β΄λυκείου εκτός του συστήματος υπολογισμού, αρκετά τραβάνε τα παιδιά και οι οικογένειές τους. # Επενδύστε σε νέα μαθήματα και επιστήμες πχ Πληροφορική ( να μπορούν τα παιδιά να φτιάχνουν μία ιστοσελίδα, ένα blog, να μαθαίνουν να χρησιμοποιούν με σωστό τρόπο το internet και όχι να κάθονται 4-5 ώρες και να εθίζονται, να δημιουργούν εφαρμογές) για να τους αρέσει και να έχουν το ενδιαφέρον τους στραμένο στο σχολείο. # Και επιτέλους τα πτυχία Αγγλικών και Χρήσης Υπολογιστή να αναλάβει το Υπουργείο να διδάσκει τα παιδιά να τα εξετάζει και να τα χορηγεί. Κρατικό ή όπως αλλιώς θέλετε ονομάστε το. Αρκετά πληρώνουμε στον κάθε ιδιωτικό φορέα να τα πάρουμε. Αυτό δεν θα γίνει όταν σε ένα τμήμα υπάρχουν 22,25, 27 παιδιά. Σπάστε το τμήμα στην μέση, οι μισοί να κάνουν Πληροφορική και οι μισοί Αγγλικά την ίδια ώρα. Καθηγητές έχετε, βάλτε τους να δώσουν τα φώτα τους στα παιδιά μας. Γι΄αυτό πέτυχε το φροντιστήριο γιατί τα αγγλικά διδάσκονται σε ομάδες με 5 έως 7 παιδιά και στην πληροφορική κάθε ένας είχε το δικό του μηχάνημα και δεν το μοιραζότανε με άλλους 2. # Προσφέστε ώρες Φυσικής Αγωγής, γυμνάστε τα παιδιά μας για να τα βγάλουμε από τις καφετέριες. Προς ατή την κατεύθυνση θα πρέπει να πάμε και όχι να τρελάνουμε τα παιδιά με εξετάσεις και θεωρίες. Ελπίζω κάποιος να ασχοληθεί και με το δικό μου σχόλιο. Ένας σκεπτόμενος γονιός...