Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης | 27 Νοεμβρίου 2009, 15:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όλοι οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ. 1. Η βάση του δίνει ένα minimum εχέγγυο ότι ο εκπαιδευτικός στέκει καλά στα λογικά του και μπορεί να κάνει ένα τυπικό σύγχρονο μάθημα. Αλίμονο! να μπαίνεις σε τάξη κάθε μέρα για πολλά χρόνια και να μην μπορείς να γράψεις τη βάση σε μια τυπική εξέταση των προσόντων σου)! (ο υπογράφων έδωσα 2 φορές ΑΣΕΠ, την πρώτη ήμουν 2ος και τη δεύτερη 4ος - σε διαφορετικές ειδικότητες). Μη λέμε ανοησίες λοιπόν για το ΑΣΕΠ. Αν είσαι κατάλληλος, θα γράψεις τη βάση. Διαφορετικά διάλεξε άλλο επάγγελμα. Φυσικά θα πρέπει να υπάρχει μια μεταβατική περίοδος όχι μεγαλύτερη των 2-3 χρόνων για όσους έχουν προϋπηρεσία και θα ήταν άδικο να μείνουν απ' έξω. 2. Το δημόσιο και δη η εκπαίδευση δεν είναι χώρος βολέματος και εξασφάλισης ούτε φιλανθρωπικό ίδρυμα αλλά χώρος επιστημοσύνης και εργασίας. Κανείς δεν αναγκάζει κάποιον να γίνει εκπαιδευτικός. Αν δε θέλεις ή δε μπορείς απλά επίλεξε μια άλλη δουλειά! 3. Το ωράριο του εκπαιδευτικού είναι 8.00 - 14.00. Κάθε παραβίασή του είναι παράνομη ή απαιτείται έγγραφη άδεια του προϊστάμενου. 4. Ούτε ένας εκπαιδευτικός ΔΕΝ πρέπει να βρίσκεται σε γραφείο (εκτός ίσως από όσους κρίνονται ακατάλληλοι να διδάξουν σε τάξη - υπάρχουν πολλοί τέτοιοι κι ας φροντίζουμε να το κρύβουμε). Ευχαριστώ