Είναι υπερβολικές οι ώρες των θρησκευτικών στο Λύκειο. Εχουμε ξεπεράσει ακόμα και τις χώρες που κατηγορούμε για θρησκευτικό φανατισμό. Έχοντας διδάξει 12 χρόνια σε Λύκειο έχω διαπιστώσει ότι η διδασκαλία της πληροφορικής ήταν σε επίπεδο χειρισμού κυρίως και παιχνιδιού, παρά σε επίπεδο προγραμματισμού. Οι συνάδελφοι της πληροφορικής στην αγωνία τους για το μάθημα της πληροφορικής προτείνουν την αντικατάσταση της Χημείας, στη λογική "βγάλε-βάλε". Μπορεί η Χημεία να μη διδάσκεται σε κάποιες σχολές του πανεπιστημίου, αλλά η γνώση της ύλης και των φυσικών φαινομένων είναι απαραίτητη για το σύγχρονο άνθρωπο. Για αυτό άλλωστε και διδάσκεται σε όλες τις χώρες σαν βασικό μάθημα στην κατηγορία "science".
Είναι υπερβολικές οι ώρες των θρησκευτικών στο Λύκειο. Εχουμε ξεπεράσει ακόμα και τις χώρες που κατηγορούμε για θρησκευτικό φανατισμό. Έχοντας διδάξει 12 χρόνια σε Λύκειο έχω διαπιστώσει ότι η διδασκαλία της πληροφορικής ήταν σε επίπεδο χειρισμού κυρίως και παιχνιδιού, παρά σε επίπεδο προγραμματισμού. Οι συνάδελφοι της πληροφορικής στην αγωνία τους για το μάθημα της πληροφορικής προτείνουν την αντικατάσταση της Χημείας, στη λογική "βγάλε-βάλε". Μπορεί η Χημεία να μη διδάσκεται σε κάποιες σχολές του πανεπιστημίου, αλλά η γνώση της ύλης και των φυσικών φαινομένων είναι απαραίτητη για το σύγχρονο άνθρωπο. Για αυτό άλλωστε και διδάσκεται σε όλες τις χώρες σαν βασικό μάθημα στην κατηγορία "science".