Το πρόβλημα με τους παλιούς καθηγητές είναι ότι αρνούνται να εκσυγχρονίσουν τις διδακτικές τους μεθόδους:π.χ. να μάθουν να χειρίζονται τους Η/Υ. Έτσι στο Γυμνάσιο οι διαδραστικοί πίνακες χρησιμοποιούνται μόνο από τους νεότερους που έχουν πτυχία και πιστοποιήσεις .Οι παλιοί καθηγητές χρησιμοποιούν παραδοσιακές και αναποτελεσματικές μεθόδους διδασκαλίας:μετωπική διδασκαλία,διάλεξη σε μαθητές που κοιμούνται,ειρωνεία όταν οι μαθητές δε γράφουν καλά,απουσία ανατροφοδότησης. Δε γνωρίζουν τα βασικά παιδαγωγικά που χρειάζονται για να διδάξουν το αντικείμενό τους (τα σνομπάρουν όλα αυτά )και φυσικά ούτε λόγος για σχέδια διδασκαλίας,διαφοροποιημένη διδασκαλία,διερευνητικές μεθόδους.Αν σε όλα αυτά προσθέσουμε αυτούς που διδάσκουν μαθήματα β ανάθεσης για να συμπληρώσουν το ωράριό τους αλλά και αυτούς που "ψαρεύουν" μαθητές για τα ιδιαίτερά τους από το μαθητικό πληθυσμό έχουμε μια ρεαλιστική εικόνα του σύγχρονου σχολείου,Γυμνασίου και Λυκείου. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο οποιαδήποτε προσπάθεια είναι καταδικασμένη.
Το πρόβλημα με τους παλιούς καθηγητές είναι ότι αρνούνται να εκσυγχρονίσουν τις διδακτικές τους μεθόδους:π.χ. να μάθουν να χειρίζονται τους Η/Υ. Έτσι στο Γυμνάσιο οι διαδραστικοί πίνακες χρησιμοποιούνται μόνο από τους νεότερους που έχουν πτυχία και πιστοποιήσεις .Οι παλιοί καθηγητές χρησιμοποιούν παραδοσιακές και αναποτελεσματικές μεθόδους διδασκαλίας:μετωπική διδασκαλία,διάλεξη σε μαθητές που κοιμούνται,ειρωνεία όταν οι μαθητές δε γράφουν καλά,απουσία ανατροφοδότησης. Δε γνωρίζουν τα βασικά παιδαγωγικά που χρειάζονται για να διδάξουν το αντικείμενό τους (τα σνομπάρουν όλα αυτά )και φυσικά ούτε λόγος για σχέδια διδασκαλίας,διαφοροποιημένη διδασκαλία,διερευνητικές μεθόδους.Αν σε όλα αυτά προσθέσουμε αυτούς που διδάσκουν μαθήματα β ανάθεσης για να συμπληρώσουν το ωράριό τους αλλά και αυτούς που "ψαρεύουν" μαθητές για τα ιδιαίτερά τους από το μαθητικό πληθυσμό έχουμε μια ρεαλιστική εικόνα του σύγχρονου σχολείου,Γυμνασίου και Λυκείου. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο οποιαδήποτε προσπάθεια είναι καταδικασμένη.