ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ Ο ΤΟΜΕΑΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
Στο Νέο Επαγγελματικό Λύκειο θα πρέπει να υπάρχει θέση για μαθήματα όπου θα διδάσκονται η Καλλιτεχνική παιδεία.
Ο μέσος Έλληνας πρέπει να γνωρίζει για την Τέχνη. Να έχει τη δυνατότητα μέσω του δημόσιου σχολείου να πάρει τις πρώτες γνώσεις γύρω από ΑΥΤΗΝ .
Η τέχνη αποτυπώνει μορφές κοινωνικής συνείδησης, αντανακλά «βιώματα», της ζωής και των σχέσεων των ανθρώπων, καταγράφει σε εικόνες την πραγματικότητα του ιστορικού γίγνεσθαι και πηγή της είναι ο ίδιος ο άνθρωπος.
Η Τέχνη δεν είναι πολυτέλεια αλλά ανάγκη, αυτή την αποδεκτή από την κοινωνία, εδώ και πολλά χρόνια αλήθεια, κανείς δεν μπορεί και δεν δικαιούται να την απαξιώσει και να την παραγνωρίσει
Ποτέ δεν φανταζόμασταν πως στην Ελλάδα τη χώρα του Πολιτισμού και της Τέχνης θα αναγκαζόμασταν να υπερασπιστούμε την αναγκαιότητα της στην δημόσια εκπαίδευση .
Η εντολή κατάργησης ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ των ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ υποδηλώνει την πλήρη απαξίωση των λειτουργιών της Τέχνης και σημαίνει στην ουσία έτσι την οπισθοδρόμηση όλης της εκπαίδευσης πολλά χρόνια πίσω
. Αν εξαφανίσετε από τον χάρτη της υποχρεωτικής εκπαίδευσης μαθήματα του τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών , τότε γιατί δεν γκρεμίζετε και όλα τα ιστορικά μνημεία της Ελλάδας ;
Η τέχνη είναι μια μορφή συνείδησης και τα αυτονόητα δεν εξηγούνται.
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ Ο ΤΟΜΕΑΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ Στο Νέο Επαγγελματικό Λύκειο θα πρέπει να υπάρχει θέση για μαθήματα όπου θα διδάσκονται η Καλλιτεχνική παιδεία. Ο μέσος Έλληνας πρέπει να γνωρίζει για την Τέχνη. Να έχει τη δυνατότητα μέσω του δημόσιου σχολείου να πάρει τις πρώτες γνώσεις γύρω από ΑΥΤΗΝ . Η τέχνη αποτυπώνει μορφές κοινωνικής συνείδησης, αντανακλά «βιώματα», της ζωής και των σχέσεων των ανθρώπων, καταγράφει σε εικόνες την πραγματικότητα του ιστορικού γίγνεσθαι και πηγή της είναι ο ίδιος ο άνθρωπος. Η Τέχνη δεν είναι πολυτέλεια αλλά ανάγκη, αυτή την αποδεκτή από την κοινωνία, εδώ και πολλά χρόνια αλήθεια, κανείς δεν μπορεί και δεν δικαιούται να την απαξιώσει και να την παραγνωρίσει Ποτέ δεν φανταζόμασταν πως στην Ελλάδα τη χώρα του Πολιτισμού και της Τέχνης θα αναγκαζόμασταν να υπερασπιστούμε την αναγκαιότητα της στην δημόσια εκπαίδευση . Η εντολή κατάργησης ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ των ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ υποδηλώνει την πλήρη απαξίωση των λειτουργιών της Τέχνης και σημαίνει στην ουσία έτσι την οπισθοδρόμηση όλης της εκπαίδευσης πολλά χρόνια πίσω . Αν εξαφανίσετε από τον χάρτη της υποχρεωτικής εκπαίδευσης μαθήματα του τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών , τότε γιατί δεν γκρεμίζετε και όλα τα ιστορικά μνημεία της Ελλάδας ; Η τέχνη είναι μια μορφή συνείδησης και τα αυτονόητα δεν εξηγούνται.