ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΝΕΟΥ ΕΠΑΛ:
Α΄ΤΑΞΗ Β΄ΤΑΞΗ Γ΄ΤΑΞΗ
Ν.ΓΛΩΣΣΑ 2(2)[3] 2(2)[2] 2(2) [2]
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Ν.Γ. 2(2)[-] 1(1)[-] 1(-) [-]
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 2(2)[1] 2(1)[1] -(-) [1]
ΙΣΤΟΡΙΑ 2(2)[1] 2(1)[-] -(2ΕΠΙΛ.)[-]
-------------------------------------------------------------
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ/ΕΒΔΟΜΑΔΑ:8(8)[5] 7(5)[3] 3(2/+2) [3]
Σε παρένθεση( )αναγράφονται οι ώρες διδασκαλίας στο παλιό ΕΠΑΛ και
σε αγκύλη [ ] οι προτεινόμενες ώρες στο παρόν σχέδιο νόμου.
Οι βασικές αλλαγές που προτείνω είναι οι εξής:
1)Αύξηση των ωρών των φιλολογικών μαθημάτων σε 18/εβδ.και για τις 3
Τάξεις,από 15+2 που είναι σήμερα,και από μόλις 11 που προβλέπονται
με το παρόν σχέδιο νόμου.
2)Διατήρηση του μαθήματος Υποστήριξης στην Α΄και Β΄Τάξη και επέκταση
του και στη Γ΄Τάξη.Πιστεύω ότι θα είναι πιο χρήσιμη αυτή η μία ώρα
για τους μαθητές(της Γ΄Τάξης) ως συνέχεια του κύριου μαθήματος της
Γλώσσας,παρά να δοθεί για μία αποσπασματική και ανεπαρκή-χρονικά-
διδασκαλία του μαθήματος της Λογοτεχνίας.
3)Ουσιαστική διδασκαλία των μαθημάτων της Ιστορίας και της Λογοτε-
χνίας στις 2 πρώτες Τάξεις του ΕΠΑΛ με 2Ω/εβδομάδα,ώστε να υπάρχει
εμβάθυνση στην ύλη και όχι επιφανειακή κάλυψη της.
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΝΕΟΥ ΕΠΑΛ: Α΄ΤΑΞΗ Β΄ΤΑΞΗ Γ΄ΤΑΞΗ Ν.ΓΛΩΣΣΑ 2(2)[3] 2(2)[2] 2(2) [2] ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Ν.Γ. 2(2)[-] 1(1)[-] 1(-) [-] ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 2(2)[1] 2(1)[1] -(-) [1] ΙΣΤΟΡΙΑ 2(2)[1] 2(1)[-] -(2ΕΠΙΛ.)[-] ------------------------------------------------------------- ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ/ΕΒΔΟΜΑΔΑ:8(8)[5] 7(5)[3] 3(2/+2) [3] Σε παρένθεση( )αναγράφονται οι ώρες διδασκαλίας στο παλιό ΕΠΑΛ και σε αγκύλη [ ] οι προτεινόμενες ώρες στο παρόν σχέδιο νόμου. Οι βασικές αλλαγές που προτείνω είναι οι εξής: 1)Αύξηση των ωρών των φιλολογικών μαθημάτων σε 18/εβδ.και για τις 3 Τάξεις,από 15+2 που είναι σήμερα,και από μόλις 11 που προβλέπονται με το παρόν σχέδιο νόμου. 2)Διατήρηση του μαθήματος Υποστήριξης στην Α΄και Β΄Τάξη και επέκταση του και στη Γ΄Τάξη.Πιστεύω ότι θα είναι πιο χρήσιμη αυτή η μία ώρα για τους μαθητές(της Γ΄Τάξης) ως συνέχεια του κύριου μαθήματος της Γλώσσας,παρά να δοθεί για μία αποσπασματική και ανεπαρκή-χρονικά- διδασκαλία του μαθήματος της Λογοτεχνίας. 3)Ουσιαστική διδασκαλία των μαθημάτων της Ιστορίας και της Λογοτε- χνίας στις 2 πρώτες Τάξεις του ΕΠΑΛ με 2Ω/εβδομάδα,ώστε να υπάρχει εμβάθυνση στην ύλη και όχι επιφανειακή κάλυψη της.