Η κατάργηση του μαθήματος Αλγοριθμικής/πληροφορικής στο Λύκειο, δημιουργεί προβλήματα στην Οικονομία και στους νέους που μπορούν και θέλουν, να συνεχίσουν τις σπουδές τους στον τομέα του προγραμματισμού, &ανάπτυξης λογισμικού. Λογισμικό, που με μηδενικές αρχικές επενδύσεις, μπορεί να εξαχθεί σε όλο το κόσμο, κάνοντας την οικονομία μας πιο ανταγωνιστική. Επίσης υποθάλπεται το επίπεδο σπουδών των δεκάδων τμημάτων πληροφορικής στη τριτοβάθμια εκπαίδευση, αφού τα παιδιά ξεκινούν με μηδενικές γνώσεις προγραμματισμού. Εξετάστε την δυνατότητα τουλάχιστον επιλογής ανάμεσα σε Χημεία και ΑΕΠΠ στη Γ λυκείου προσανατολισμού Θετικών Σπουδών.
Η κατάργηση του μαθήματος Αλγοριθμικής/πληροφορικής στο Λύκειο, δημιουργεί προβλήματα στην Οικονομία και στους νέους που μπορούν και θέλουν, να συνεχίσουν τις σπουδές τους στον τομέα του προγραμματισμού, &ανάπτυξης λογισμικού. Λογισμικό, που με μηδενικές αρχικές επενδύσεις, μπορεί να εξαχθεί σε όλο το κόσμο, κάνοντας την οικονομία μας πιο ανταγωνιστική. Επίσης υποθάλπεται το επίπεδο σπουδών των δεκάδων τμημάτων πληροφορικής στη τριτοβάθμια εκπαίδευση, αφού τα παιδιά ξεκινούν με μηδενικές γνώσεις προγραμματισμού. Εξετάστε την δυνατότητα τουλάχιστον επιλογής ανάμεσα σε Χημεία και ΑΕΠΠ στη Γ λυκείου προσανατολισμού Θετικών Σπουδών.