Μετά τον ορυμαγδό των σχολίων απο τους συναδέλφους της πληροφορικής οφείλω να επισημάνω τα εξής:
1) Η αλγοριθμική σκέψη δεν προάγεται σίγουρα απο το μάθημα ΑΕΠΠ όπως αυτό διδάσκεται.
2) Τα μαθήματα επιλογής πληροφορικής στο Λύκειο αφορούν τη χρήση του Η/Η, κάτι που σίγουρα δεν είναι στο πλαίσιο γνώσεων του Λυκείου. Μάλλον αφορά το Γυμνάσιο.
3) Το λύκειο σαν μέρος της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οφείλει να παρέχει γενική παιδεία η οποία να αντιστοιχεί στο επίπεδο γνώσεων που μπορεί να επεξεργαστεί ένα παιδί 17 ετών.
4) Η συντεχνιακή αντίληψη τους οδηγεί στην πρόταση της αντικατάστασης της Χημείας. Αναρωτήθηκαν ποτέ ότι η Χημεία διδάσκεται σε όλες τις χώρες του κόσμου γιατί βοηθάει στην καλύτερη κατανόηση του φυσικού περιβάλλοντος;
5) Σε ποια χώρα διδάσκονται οι μαθητές "προγραμματισμό"; Είναι κατάλληλο το νοητικό επίπεδο του μέσου μαθητή για να διδαχθεί Pascal/C; Οι συνάδελφοι που τη διδάχθηκαν στο πανεπιστήμιο, θεωρούν ότι θα μπορούσαν να την "καταλάβουν" στο Λύκειο;
Μετά τον ορυμαγδό των σχολίων απο τους συναδέλφους της πληροφορικής οφείλω να επισημάνω τα εξής: 1) Η αλγοριθμική σκέψη δεν προάγεται σίγουρα απο το μάθημα ΑΕΠΠ όπως αυτό διδάσκεται. 2) Τα μαθήματα επιλογής πληροφορικής στο Λύκειο αφορούν τη χρήση του Η/Η, κάτι που σίγουρα δεν είναι στο πλαίσιο γνώσεων του Λυκείου. Μάλλον αφορά το Γυμνάσιο. 3) Το λύκειο σαν μέρος της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οφείλει να παρέχει γενική παιδεία η οποία να αντιστοιχεί στο επίπεδο γνώσεων που μπορεί να επεξεργαστεί ένα παιδί 17 ετών. 4) Η συντεχνιακή αντίληψη τους οδηγεί στην πρόταση της αντικατάστασης της Χημείας. Αναρωτήθηκαν ποτέ ότι η Χημεία διδάσκεται σε όλες τις χώρες του κόσμου γιατί βοηθάει στην καλύτερη κατανόηση του φυσικού περιβάλλοντος; 5) Σε ποια χώρα διδάσκονται οι μαθητές "προγραμματισμό"; Είναι κατάλληλο το νοητικό επίπεδο του μέσου μαθητή για να διδαχθεί Pascal/C; Οι συνάδελφοι που τη διδάχθηκαν στο πανεπιστήμιο, θεωρούν ότι θα μπορούσαν να την "καταλάβουν" στο Λύκειο;