θα ήθελα να σχολιάσω την πρόθεση του υπουργείου να καταργήσει το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών από τη Γ Λυκείου. Δυστυχώς οι αποκαλούμενοι ειδικοί δεν είναι και τόσο ειδικοί τελικά. Διότι ξεχνούν ότι με το προηγούμενο σύστημα των Δεσμών οι υποψήφιοι της 1ης Δέσμης διαγωνίζονταν στην Εκθεση, τα Μαθηματικά, τη Φυσική και τη Χημεία. Αρα δεν βλέπω κάποια αλλάγή που να σηματοδοτεί μεταρρύθμιση. Με το σύστημα αυτό πέτυχα την εισαγωγή μου σε Τμήμα Πληροφορικής ΑΕΙ. Η προσαρμογή μου στα μαθήματα του Τμήματος μου κόστισε περίπου 1 χρόνο, ακριβώς γιατί δεν έιχα καμια επαφή προηγουμένως με την έννοια του προγραμματισμού και των αλγορίθμων. Η στρέβλωση αυτή διορθώθηκε εν μέρει με την εισαγωγή του μαθήματος της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγ/κο Περιβάλλον. Αντί λοιπόν το υπουργείο να διατηρήσει και μάλιστα να βελτιώσει το μάθημα ειδικότερα για τους υποψήφιους που επιδιώκουν την εισαγωγή τους σε τμήματα πολυτεχνικά και πληροφορικής, αποφάσισε να καταργήσει το μάθημα αυτό και να οδηγήσει τους υποψήφιους πίσω στη δεκαετία του 90. Αντί να δημιουργήσουν ένα νέο σχολείο που θα εφοδιάζει τους μαθητές με ψηφιακές και ηλεκτρονικές δεξιότητες, καταργούν ακόμα και τομάθημα εισαγωγής στα πανεπιστημιακά τμηματα πληροφορικής. Δεν ξέρω ποιος νομίζει ότι οι νεότερες γενιές μαθητών μπορούν να πορευτούν στη ζωή τους με φιλοσοφία, θρησκευτικά κ.λπ. που είναι εξίσου απαραίτητα, και όχι με μαθήματα ληροφορικής και τεχνολογίας γενικότερα. Τελικά όλοι εκείνοι που ευαγγελίζονται την ανάπτυξη και εξάπλωση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και διαφημίζουν στους πολίτες τις ψηφιακές ευκολίες, είναι οι ίδιοι που στερούν από τα νέα παιδιά την επαφή τους με τον κόσμο της τεχνολογίας και των δικτύων.Ας ελπίσουμε κάποιος να διορθώσει τη στρέβλωση που πάει να δημιουργηθεί.
θα ήθελα να σχολιάσω την πρόθεση του υπουργείου να καταργήσει το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών από τη Γ Λυκείου. Δυστυχώς οι αποκαλούμενοι ειδικοί δεν είναι και τόσο ειδικοί τελικά. Διότι ξεχνούν ότι με το προηγούμενο σύστημα των Δεσμών οι υποψήφιοι της 1ης Δέσμης διαγωνίζονταν στην Εκθεση, τα Μαθηματικά, τη Φυσική και τη Χημεία. Αρα δεν βλέπω κάποια αλλάγή που να σηματοδοτεί μεταρρύθμιση. Με το σύστημα αυτό πέτυχα την εισαγωγή μου σε Τμήμα Πληροφορικής ΑΕΙ. Η προσαρμογή μου στα μαθήματα του Τμήματος μου κόστισε περίπου 1 χρόνο, ακριβώς γιατί δεν έιχα καμια επαφή προηγουμένως με την έννοια του προγραμματισμού και των αλγορίθμων. Η στρέβλωση αυτή διορθώθηκε εν μέρει με την εισαγωγή του μαθήματος της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγ/κο Περιβάλλον. Αντί λοιπόν το υπουργείο να διατηρήσει και μάλιστα να βελτιώσει το μάθημα ειδικότερα για τους υποψήφιους που επιδιώκουν την εισαγωγή τους σε τμήματα πολυτεχνικά και πληροφορικής, αποφάσισε να καταργήσει το μάθημα αυτό και να οδηγήσει τους υποψήφιους πίσω στη δεκαετία του 90. Αντί να δημιουργήσουν ένα νέο σχολείο που θα εφοδιάζει τους μαθητές με ψηφιακές και ηλεκτρονικές δεξιότητες, καταργούν ακόμα και τομάθημα εισαγωγής στα πανεπιστημιακά τμηματα πληροφορικής. Δεν ξέρω ποιος νομίζει ότι οι νεότερες γενιές μαθητών μπορούν να πορευτούν στη ζωή τους με φιλοσοφία, θρησκευτικά κ.λπ. που είναι εξίσου απαραίτητα, και όχι με μαθήματα ληροφορικής και τεχνολογίας γενικότερα. Τελικά όλοι εκείνοι που ευαγγελίζονται την ανάπτυξη και εξάπλωση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και διαφημίζουν στους πολίτες τις ψηφιακές ευκολίες, είναι οι ίδιοι που στερούν από τα νέα παιδιά την επαφή τους με τον κόσμο της τεχνολογίας και των δικτύων.Ας ελπίσουμε κάποιος να διορθώσει τη στρέβλωση που πάει να δημιουργηθεί.