Από τα μεγαλύτερα προβλήματα στην τεχνική εκπαίδευση είναι οι αναθέσεις των μαθημάτων.Δεν υπάρχει κανένας διαχωρισμός μεταξύ ΠΕ12 και ΠΕ17,ΠΕ18 όπως και μεταξύ ΠΕ19-ΠΕ20 και πολλές φορές ακόμη και με ΤΕ.Θεωρώ απαράδεκτο να διδάσκεται η θεωρία ,και μάλιστα μαθημάτων που εξετάζονται πανελλαδικώς, από εκπαιδευτικούς ΠΕ17 , ΠΕ18 ΚΑΙ ΠΕ20(ΤΕΙ) και να καταλήγει ο διπλωματούχος του Πολυτεχνείου ΠΕ12 ή ΠΕ19 στο εργαστήριο λόγω αρχαιότητας στη σχολική μονάδα! Θα πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει προβάδισμα των ΠΕ12 στη θεωρία.
Εκτός αυτού ,οι κοινές αναθέσεις έχουν οδηγήσει στο παρελθόν σε πάρα πολλές αδικίες ,εσκεμμένα και μη, σε μεταθέσεις και τοποθετήσεις με τα τοπικά ΠΥΣΔΕ να ευνοούν όποια ειδικότητα θέλουν.
Από τα μεγαλύτερα προβλήματα στην τεχνική εκπαίδευση είναι οι αναθέσεις των μαθημάτων.Δεν υπάρχει κανένας διαχωρισμός μεταξύ ΠΕ12 και ΠΕ17,ΠΕ18 όπως και μεταξύ ΠΕ19-ΠΕ20 και πολλές φορές ακόμη και με ΤΕ.Θεωρώ απαράδεκτο να διδάσκεται η θεωρία ,και μάλιστα μαθημάτων που εξετάζονται πανελλαδικώς, από εκπαιδευτικούς ΠΕ17 , ΠΕ18 ΚΑΙ ΠΕ20(ΤΕΙ) και να καταλήγει ο διπλωματούχος του Πολυτεχνείου ΠΕ12 ή ΠΕ19 στο εργαστήριο λόγω αρχαιότητας στη σχολική μονάδα! Θα πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει προβάδισμα των ΠΕ12 στη θεωρία. Εκτός αυτού ,οι κοινές αναθέσεις έχουν οδηγήσει στο παρελθόν σε πάρα πολλές αδικίες ,εσκεμμένα και μη, σε μεταθέσεις και τοποθετήσεις με τα τοπικά ΠΥΣΔΕ να ευνοούν όποια ειδικότητα θέλουν.