Άδικα υπάρχουν διαμαρτυρίες για την Πληροφορική
που δεν θα αποτελεί εξεταζόμενο Πανελλαδικά μάθημα.
Πιστεύω ότι ο ρόλος του σχολείου είναι να διδάξει στους μαθητές όλες τις δεξιότητες για την Πληροφορική. Έχει τη δυνατότητα το σχολείο να το κάνει και στις 6 τάξεις και να παρέχει και πιστοποίηση.
Γιατί τώρα πρέπει ο μαθητής να ξέρει και κατασκευή αλγορίθμων για να πάει στο Πολυτεχνείο;
Γιατί να κρίνετε η εισαγωγή του στο Πανεπιστήμιο από τόσο εξειδικευμένα
αντικείμενα πληροφορικής;
Προφανώς και η Χημεία έπρεπε να αντικαταστήσει την Πληροφορική.
Κατέληγαν οι μαθητές σε σχολές που είχαν Χημεία (από την Τεχνολογική)
πχ. Γεωπονική και δεν ήξεραν καν τι ήταν το pH.
Ρωτήστε κύριε Υπουργέ τους Πανεπιστημιακός δασκάλους πόσο αγράμματοι ήταν οι μαθητές στη Χημεία με το παλιό σύστημα εξετάσεων.
Από την Α΄Λυκείου και μετά δε διάβαζε κανένας Χημεία αν θα πήγαινε στην Τεχνολογική. Κι όταν κατέληγε σε σχολές με Χημεία έκανε Φροντιστήριο να περάσει τα μαθήματα.
Πολύ καλά λοιπόν υπάρχει η Χημεία στις Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες και όχι η Πληροφορική.
Άδικα υπάρχουν διαμαρτυρίες για την Πληροφορική που δεν θα αποτελεί εξεταζόμενο Πανελλαδικά μάθημα. Πιστεύω ότι ο ρόλος του σχολείου είναι να διδάξει στους μαθητές όλες τις δεξιότητες για την Πληροφορική. Έχει τη δυνατότητα το σχολείο να το κάνει και στις 6 τάξεις και να παρέχει και πιστοποίηση. Γιατί τώρα πρέπει ο μαθητής να ξέρει και κατασκευή αλγορίθμων για να πάει στο Πολυτεχνείο; Γιατί να κρίνετε η εισαγωγή του στο Πανεπιστήμιο από τόσο εξειδικευμένα αντικείμενα πληροφορικής; Προφανώς και η Χημεία έπρεπε να αντικαταστήσει την Πληροφορική. Κατέληγαν οι μαθητές σε σχολές που είχαν Χημεία (από την Τεχνολογική) πχ. Γεωπονική και δεν ήξεραν καν τι ήταν το pH. Ρωτήστε κύριε Υπουργέ τους Πανεπιστημιακός δασκάλους πόσο αγράμματοι ήταν οι μαθητές στη Χημεία με το παλιό σύστημα εξετάσεων. Από την Α΄Λυκείου και μετά δε διάβαζε κανένας Χημεία αν θα πήγαινε στην Τεχνολογική. Κι όταν κατέληγε σε σχολές με Χημεία έκανε Φροντιστήριο να περάσει τα μαθήματα. Πολύ καλά λοιπόν υπάρχει η Χημεία στις Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες και όχι η Πληροφορική.