Για πολλοστή φορά επιχειρείται αλλαγή του εκπαιδευτικού συστήματος και πρέπει εμείς να το αποδεχτούμε για καλό των παιδιών μας !
Και ερωτώ: Μπορεί η πρόθεση της κυβέρνησης να είναι πολύ καλή, αλλά ποιος ρωτά όλα αυτά τα παιδιά, πως νοιώθουν που συνεχώς δοκιμάζονται επάνω τους τα πειράματα της παιδείας μας ;;;
Τα τελευταία 30 χρόνια διαρκώς μεταβάλλουμε τα συστήματα της παιδείας, λες και είναι εξωτερική πολιτική που την έχουμε λεηλατήσει !!!! Και ιδού τα αποτελέσματα στις νεώτερες γενιές. Δείτε και αναρωτηθείτε κατά πόσο είναι παραγωγικές ή κατά πόσο μπορούν να ανταπεξέλθουν στην εργασιακή πίεση της καθημερινότητας ;;; Ναι μεν πολύ καλά παιδιά η νέα γενιά του Internet και με πολλές πληροφορίες στη φαρέτρα τους, αλλά χωρίς γερά θεμέλια αγαπητοί μου πολιτικοί, γεγονός που προέρχεται από επιφανειακή παιδεία που τους δόθηκε τα τελευταία χρόνια.
Και ερχόμαστε στο νέο σύστημα που προτείνεται.
Ναι είναι σοβαρή προσπάθεια προς την σωστή κατεύθυνση !!!
Αυτόν όμως τον αφανισμό της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ εντελώς, από την καλύτερη μαθησιακή ηλικία, που σχετίζεται με την προετοιμασία στην αγορά εργασίας, τι τον θέλατε ????
Που αποσκοπούσατε ;;;;
Ποιο επιτελείο συμβούλων σας παίρνει τέτοιο ρίσκο, να διώξει από τις δεξιότητες των παιδιών ότι πολυτιμότερο υπάρχει σε μια κοινωνία που στερείται ανάπτυξης και ετοιμάζεται τα επόμενα χρόνια να κάνει επανεκκίνηση ;;
Καλοί μου πολιτικοί ξανασκεφτείτε το πριν είναι αργά ! Πριν δείτε σε λίγα χρόνια τα παιδιά μας, να τρέχουν σε σχολές υπολογιστών που θα τους δίνουν αυτές τις χαμένες από τη βάση τους γνώσεις !!! Πριν δείτε τα παιδιά μας ως φοιτητές θετικών σχολών, να τρέχουν πανικόβλητοι να δέχονται φροντιστηριακά μαθήματα γνώσεων στον προγραμματισμό, τι στιγμή που σε όλες τις αντίστοιχες θετικές σχολές, οι βασικές γνώσεις στον προγραμματισμό είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΕΣ !!!!! Ασχέτως των συμβουλών που σας δίνουν οι εκάστοτε πανεπιστημιακοί σύμβουλοι, "ότι και καλά δεν χρειάζεται ο προγραμματισμός στα παιδιά γιατί μαθαίνουν στις σχολές...."..... Αυτό ας μην σχολιαστεί, καθώς ζούμε σε μια εποχή που μπερδεύουμε το "κατανοητό" με το "ευκόλως εννοούμενο".
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ αποτελεί ΜΑΘΗΜΑ, αποτελεί ΕΠΙΣΤΗΜΗ και όχι απλή δεξιότητα ή πάτημα κουμπιών !! Ναι μεν τα μικρά παιδιά έχουν ευχέρεια και άνεση στην νέα τεχνολογία, αλλά στερούνται σοβαρής ικανότητας, να εφαρμόσουν τις άπειρες δυνατότητες της επιστήμης της πληροφορικής, αφού την διδάσκονται μέχρι τώρα, ΜΟΝΟ ως δεξιότητα !!! Και εκεί έχουν ευθύνη και οι αντίστοιχοι πανεπιστημιακοί μας, που δεν βλέπω να αντιδρούν σε αυτό τον λάθος προσανατολισμό που παίρνετε !!!
Είναι το πιο αδικημένο εκπαιδευτικό αντικείμενο όλων των ετών ! Είναι ντροπή γιατί κατάντησε να είναι ο "μπαλαντέρ" όλων των επιδοτούμενων σεμιναρίων, αφού ο καθένας έπαιρνε 10 Η/Υ και πήγαινε και έκανε μαθήματα, αλλά τελικά δίδασκε δεξιότητες, που μάλλον μπέρδεψαν κάποιους συμβούλους του υπουργείου παιδείας μας και πήραν τέτοια ΛΑΘΟΣ απόφαση.
ΞΑΝΑ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ, ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΗΛΙΚΙΑΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ !!!
Για πολλοστή φορά επιχειρείται αλλαγή του εκπαιδευτικού συστήματος και πρέπει εμείς να το αποδεχτούμε για καλό των παιδιών μας ! Και ερωτώ: Μπορεί η πρόθεση της κυβέρνησης να είναι πολύ καλή, αλλά ποιος ρωτά όλα αυτά τα παιδιά, πως νοιώθουν που συνεχώς δοκιμάζονται επάνω τους τα πειράματα της παιδείας μας ;;; Τα τελευταία 30 χρόνια διαρκώς μεταβάλλουμε τα συστήματα της παιδείας, λες και είναι εξωτερική πολιτική που την έχουμε λεηλατήσει !!!! Και ιδού τα αποτελέσματα στις νεώτερες γενιές. Δείτε και αναρωτηθείτε κατά πόσο είναι παραγωγικές ή κατά πόσο μπορούν να ανταπεξέλθουν στην εργασιακή πίεση της καθημερινότητας ;;; Ναι μεν πολύ καλά παιδιά η νέα γενιά του Internet και με πολλές πληροφορίες στη φαρέτρα τους, αλλά χωρίς γερά θεμέλια αγαπητοί μου πολιτικοί, γεγονός που προέρχεται από επιφανειακή παιδεία που τους δόθηκε τα τελευταία χρόνια. Και ερχόμαστε στο νέο σύστημα που προτείνεται. Ναι είναι σοβαρή προσπάθεια προς την σωστή κατεύθυνση !!! Αυτόν όμως τον αφανισμό της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ εντελώς, από την καλύτερη μαθησιακή ηλικία, που σχετίζεται με την προετοιμασία στην αγορά εργασίας, τι τον θέλατε ???? Που αποσκοπούσατε ;;;; Ποιο επιτελείο συμβούλων σας παίρνει τέτοιο ρίσκο, να διώξει από τις δεξιότητες των παιδιών ότι πολυτιμότερο υπάρχει σε μια κοινωνία που στερείται ανάπτυξης και ετοιμάζεται τα επόμενα χρόνια να κάνει επανεκκίνηση ;; Καλοί μου πολιτικοί ξανασκεφτείτε το πριν είναι αργά ! Πριν δείτε σε λίγα χρόνια τα παιδιά μας, να τρέχουν σε σχολές υπολογιστών που θα τους δίνουν αυτές τις χαμένες από τη βάση τους γνώσεις !!! Πριν δείτε τα παιδιά μας ως φοιτητές θετικών σχολών, να τρέχουν πανικόβλητοι να δέχονται φροντιστηριακά μαθήματα γνώσεων στον προγραμματισμό, τι στιγμή που σε όλες τις αντίστοιχες θετικές σχολές, οι βασικές γνώσεις στον προγραμματισμό είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΕΣ !!!!! Ασχέτως των συμβουλών που σας δίνουν οι εκάστοτε πανεπιστημιακοί σύμβουλοι, "ότι και καλά δεν χρειάζεται ο προγραμματισμός στα παιδιά γιατί μαθαίνουν στις σχολές...."..... Αυτό ας μην σχολιαστεί, καθώς ζούμε σε μια εποχή που μπερδεύουμε το "κατανοητό" με το "ευκόλως εννοούμενο". Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ αποτελεί ΜΑΘΗΜΑ, αποτελεί ΕΠΙΣΤΗΜΗ και όχι απλή δεξιότητα ή πάτημα κουμπιών !! Ναι μεν τα μικρά παιδιά έχουν ευχέρεια και άνεση στην νέα τεχνολογία, αλλά στερούνται σοβαρής ικανότητας, να εφαρμόσουν τις άπειρες δυνατότητες της επιστήμης της πληροφορικής, αφού την διδάσκονται μέχρι τώρα, ΜΟΝΟ ως δεξιότητα !!! Και εκεί έχουν ευθύνη και οι αντίστοιχοι πανεπιστημιακοί μας, που δεν βλέπω να αντιδρούν σε αυτό τον λάθος προσανατολισμό που παίρνετε !!! Είναι το πιο αδικημένο εκπαιδευτικό αντικείμενο όλων των ετών ! Είναι ντροπή γιατί κατάντησε να είναι ο "μπαλαντέρ" όλων των επιδοτούμενων σεμιναρίων, αφού ο καθένας έπαιρνε 10 Η/Υ και πήγαινε και έκανε μαθήματα, αλλά τελικά δίδασκε δεξιότητες, που μάλλον μπέρδεψαν κάποιους συμβούλους του υπουργείου παιδείας μας και πήραν τέτοια ΛΑΘΟΣ απόφαση. ΞΑΝΑ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ, ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΗΛΙΚΙΑΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ !!!