κ. Υπουργέ, συνολικά με το νέο νόμο, δεν "απαντάται" γιατί κάνουμε Κοπτοραπτική στο υπάρχον εκπαιδευτικό σύστημα
&
ΠΩΣ, θα επιτευχθούν οι παραπάνω σκοποί, που ΜΟΝΟ απαριθμούνται ....
θέλουμε ένα σχολείο που να προάγει την πνευματική καλλιέργεια των παιδιών, ένα σχολείο που τα παιδιά να ξυπνάνε και να πηγαίνουν το πρωί με χαρά,
ή
απλά θέλουμε να μειώσουμε το "κόστος" της εκπαίδευσης στην Ελλάδα εφαρμόζοντας οριζόντιες λύσεις .... πονάει χέρι- κόβει χέρι.
ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ....
β) Η προαγωγή της κριτικής σκέψης, της πρωτοβουλίας, της δημιουργικότητας και των ικανοτήτων των μαθητών.
Κριτική σκέψη, όταν οι εξετάσεις θα είναι τυποποιημένες και θα υπάρχουν θέματα από μια έτοιμη πισίνα θεμάτων; ένα "κακό" διαρκές εξεταστικό κέντρο θυμίζει το Λύκειο. Δημιουργικότητα, χωρίς βιβλιοθήκες/θέατρο/εικαστικά/μουσική/πληροφορική ; και πρωτοβουλία από ποιους εκπαιδευτικούς, αυτούς που θα "ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ" τον προϊστάμενο τους;
δ) Ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της διαφορετικότητας και της πολιτισμικής ετερότητας στο πλαίσιο μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας,
Πως? τα κρούσματα βίας και κάθε είδους ρατσισμού έχουν περάσει πλέον τις πύλες των σχολείων. Εξετάστε την στελέχωση των μονάδων με κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους, με μόνιμη παρουσία, αν θέλουμε να εξακολουθήσει να υπάρχει κοινωνική συνοχή. Οι σχολικές μονάδες σε λίγο καιρό θα γίνουν (κάπου έχουν είδη γίνει) η δεύτερη οικογένεια των παιδιών, προσφέροντας υπηρεσίες εκεί που η σημερινές οικογένειες αδυνατούν.
ε) Η ενδυνάμωση των αξιών της ελευθερίας, της δημοκρατίας, της συλλογικότητας και της αλληλεγγύης και η διαμόρφωση συνείδησης ενεργού πολίτη,
Βεβαίως τα τελευταία χρόνια όλοι έχουμε γίνει μάρτυρες της ισοπέδωσης όλων των παραπάνω. "Κύριε, πως η Δημοκρατία ασκείται μέσω προεδρικών διαταγμάτων", τι να τους πεις στα παιδιά, έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν ΟΛΑ.
στ) Η διασφάλιση της ισορροπίας στη σχολική ζωή ούτως ώστε οι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα να συνδυάζουν τη γνώση, τον ελεύθερο χρόνο, τη δημιουργία και τη συμμετοχή,
η) Η ανάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων,
Βρείτε ένα παιδί που έχει χαρακτηριστεί αριστούχος από το σύστημα εξετάσεων πρόσβασης στα πανεπιστήμια και ζητήστε του να ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΕΙ, ένα οποιοδήποτε φυσικό ή κοινωνικό φαινόμενο. 99% δεν θα τα καταφέρει. ΠΩΣ θα το αλλάξετε αυτό ? καταργώντας το μοναδικό μάθημα που θα μπορούσε να εξυπηρετήσει τον παραπάνω στόχο (Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον;
θ) Η καλλιέργεια της ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών και
Καταργώντας ΠΑΛΙ την πληροφορική.
---------------------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=JM9zWw4z_Ks
ΑΝ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ
---------------------------------------
Αποδείξτε μου ότι σε όλα όσα αναφέρω, είμαι άδικος και κακός
διαμορφώνοντας το νομοσχέδιο αναλόγως με τις προτάσεις που έχουν
ακουστεί σε αυτή τη δημοκρατική διαβούλευση.
κ. Υπουργέ, συνολικά με το νέο νόμο, δεν "απαντάται" γιατί κάνουμε Κοπτοραπτική στο υπάρχον εκπαιδευτικό σύστημα & ΠΩΣ, θα επιτευχθούν οι παραπάνω σκοποί, που ΜΟΝΟ απαριθμούνται .... θέλουμε ένα σχολείο που να προάγει την πνευματική καλλιέργεια των παιδιών, ένα σχολείο που τα παιδιά να ξυπνάνε και να πηγαίνουν το πρωί με χαρά, ή απλά θέλουμε να μειώσουμε το "κόστος" της εκπαίδευσης στην Ελλάδα εφαρμόζοντας οριζόντιες λύσεις .... πονάει χέρι- κόβει χέρι. ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ .... β) Η προαγωγή της κριτικής σκέψης, της πρωτοβουλίας, της δημιουργικότητας και των ικανοτήτων των μαθητών. Κριτική σκέψη, όταν οι εξετάσεις θα είναι τυποποιημένες και θα υπάρχουν θέματα από μια έτοιμη πισίνα θεμάτων; ένα "κακό" διαρκές εξεταστικό κέντρο θυμίζει το Λύκειο. Δημιουργικότητα, χωρίς βιβλιοθήκες/θέατρο/εικαστικά/μουσική/πληροφορική ; και πρωτοβουλία από ποιους εκπαιδευτικούς, αυτούς που θα "ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ" τον προϊστάμενο τους; δ) Ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της διαφορετικότητας και της πολιτισμικής ετερότητας στο πλαίσιο μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας, Πως? τα κρούσματα βίας και κάθε είδους ρατσισμού έχουν περάσει πλέον τις πύλες των σχολείων. Εξετάστε την στελέχωση των μονάδων με κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους, με μόνιμη παρουσία, αν θέλουμε να εξακολουθήσει να υπάρχει κοινωνική συνοχή. Οι σχολικές μονάδες σε λίγο καιρό θα γίνουν (κάπου έχουν είδη γίνει) η δεύτερη οικογένεια των παιδιών, προσφέροντας υπηρεσίες εκεί που η σημερινές οικογένειες αδυνατούν. ε) Η ενδυνάμωση των αξιών της ελευθερίας, της δημοκρατίας, της συλλογικότητας και της αλληλεγγύης και η διαμόρφωση συνείδησης ενεργού πολίτη, Βεβαίως τα τελευταία χρόνια όλοι έχουμε γίνει μάρτυρες της ισοπέδωσης όλων των παραπάνω. "Κύριε, πως η Δημοκρατία ασκείται μέσω προεδρικών διαταγμάτων", τι να τους πεις στα παιδιά, έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν ΟΛΑ. στ) Η διασφάλιση της ισορροπίας στη σχολική ζωή ούτως ώστε οι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα να συνδυάζουν τη γνώση, τον ελεύθερο χρόνο, τη δημιουργία και τη συμμετοχή, η) Η ανάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων, Βρείτε ένα παιδί που έχει χαρακτηριστεί αριστούχος από το σύστημα εξετάσεων πρόσβασης στα πανεπιστήμια και ζητήστε του να ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΕΙ, ένα οποιοδήποτε φυσικό ή κοινωνικό φαινόμενο. 99% δεν θα τα καταφέρει. ΠΩΣ θα το αλλάξετε αυτό ? καταργώντας το μοναδικό μάθημα που θα μπορούσε να εξυπηρετήσει τον παραπάνω στόχο (Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον; θ) Η καλλιέργεια της ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών και Καταργώντας ΠΑΛΙ την πληροφορική. --------------------------------------- http://www.youtube.com/watch?v=JM9zWw4z_Ks ΑΝ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ --------------------------------------- Αποδείξτε μου ότι σε όλα όσα αναφέρω, είμαι άδικος και κακός διαμορφώνοντας το νομοσχέδιο αναλόγως με τις προτάσεις που έχουν ακουστεί σε αυτή τη δημοκρατική διαβούλευση.