Η Πληροφορική είναι διακριτή Επιστήμη και όχι δεξιότητα. Θεωρώ ότι η απουσία μαθημάτων στο Γενικό Λύκειο που αφορούν την Επιστήμη των Υπολογιστών αποτελεί έλλειψη αντίστοιχη με το να μην υπάρχουν μαθήματα Φυσικής, Χημείας ή Μαθηματικών! Η Πληροφορική έχει καθιερωθεί τα τελευταία 30 και πλέον χρόνια ως βασικό μάθημα στη Βθμια Εκπαίδευση σε όλον τον κόσμο.
Λόγοι ισότιμης μεταχείρισης απέναντι στις βασικές επιστημονικές κατευθύνσεις επιβάλλουν να εξετάσετε σοβαρά τη διόρθωση των προγραμμάτων και την εισαγωγή μαθημάτων Επιστήμης Υπολογιστών στην Α΄και Β' Λυκείου, που θα αποτελούν μαθήματα Γενικής Παιδείας. Στην Γ' Λυκείου θα πρέπει να υπάρχει μάθημα στη Θετική και Τεχνολογική Κατεύθυνση.
Ελπίζω στην αποκατάσταση της Επιστήμης της Πληροφορικής.
Η Πληροφορική είναι διακριτή Επιστήμη και όχι δεξιότητα. Θεωρώ ότι η απουσία μαθημάτων στο Γενικό Λύκειο που αφορούν την Επιστήμη των Υπολογιστών αποτελεί έλλειψη αντίστοιχη με το να μην υπάρχουν μαθήματα Φυσικής, Χημείας ή Μαθηματικών! Η Πληροφορική έχει καθιερωθεί τα τελευταία 30 και πλέον χρόνια ως βασικό μάθημα στη Βθμια Εκπαίδευση σε όλον τον κόσμο. Λόγοι ισότιμης μεταχείρισης απέναντι στις βασικές επιστημονικές κατευθύνσεις επιβάλλουν να εξετάσετε σοβαρά τη διόρθωση των προγραμμάτων και την εισαγωγή μαθημάτων Επιστήμης Υπολογιστών στην Α΄και Β' Λυκείου, που θα αποτελούν μαθήματα Γενικής Παιδείας. Στην Γ' Λυκείου θα πρέπει να υπάρχει μάθημα στη Θετική και Τεχνολογική Κατεύθυνση. Ελπίζω στην αποκατάσταση της Επιστήμης της Πληροφορικής.