Είναι αδιανόητο στο «νέο σχολείο» της «ψηφιακής εποχής» που θέλετε να φέρετε στα σχολεία να μη διδάσκεται το μάθημα της πληροφορικής στο λύκειο. Η Πληροφορική είναι επιστήμη, όπως τα μαθηματικά, η φυσική και η χημεία. Πληροφορική δεν είναι χρήση του υπολογιστή, δεν είναι δεξιότητα, δεν είναι να οδηγάς απλώς το αυτοκίνητο. Πληροφορική είναι τρόπος σκέψης, επίλυση προβλημάτων και δημιουργικότητα, είναι να κατασκευάζεις το αυτοκίνητο!
Δε νοείται να μην υπάρχει πληροφορική το έτος 2013. Η εκπαίδευση γυρνάει 20 χρόνια πίσω. Στο λύκειο πρέπει οι μαθητές να εκπαιδεύονται στην κυρίαρχη επιστήμη της σύγχρονης εποχής και στην Α αλλά και στη Β τάξη με μάθημα γενικής παιδείας. Στη Γ τάξη είναι απαραίτητο να υπάρχει μάθημα κατεύθυνσης, όπως η Χημεία. Υπάρχουν πάνω από 50 τμήματα πληροφορικής στον εκπαιδευτικό μας χάρτη, όλα περιζήτητα που γεμίζουν τις θέσεις των υποψηφίων τους. Δε γίνεται να εισάγονται τόσες χιλιάδες μαθητές στα τμήματα πληροφορικής χωρίς να έχουν διδαχθεί Αλγοριθμική ως μάθημα κατεύθυνσης. Φανταστείτε να εισάγονταν οι υποψήφιοι στο Μαθηματικό έχοντας διδαχθεί μαθηματικά γυμνασίου!
Καταλάβετε κύριοι ότι το σχολείο δεν είναι εταιρία που κόβετε και ράβετε στα μέτρα σας ανάλογα με τις οικονομικές σας υποχρεώσεις. Το σχολείο είναι χώρος ζωής και ανάπτυξης για τα παιδιά μας, δεν έχετε κανένα δικαίωμα να τους στερείτε τα αυτονόητα.
Είναι αδιανόητο στο «νέο σχολείο» της «ψηφιακής εποχής» που θέλετε να φέρετε στα σχολεία να μη διδάσκεται το μάθημα της πληροφορικής στο λύκειο. Η Πληροφορική είναι επιστήμη, όπως τα μαθηματικά, η φυσική και η χημεία. Πληροφορική δεν είναι χρήση του υπολογιστή, δεν είναι δεξιότητα, δεν είναι να οδηγάς απλώς το αυτοκίνητο. Πληροφορική είναι τρόπος σκέψης, επίλυση προβλημάτων και δημιουργικότητα, είναι να κατασκευάζεις το αυτοκίνητο! Δε νοείται να μην υπάρχει πληροφορική το έτος 2013. Η εκπαίδευση γυρνάει 20 χρόνια πίσω. Στο λύκειο πρέπει οι μαθητές να εκπαιδεύονται στην κυρίαρχη επιστήμη της σύγχρονης εποχής και στην Α αλλά και στη Β τάξη με μάθημα γενικής παιδείας. Στη Γ τάξη είναι απαραίτητο να υπάρχει μάθημα κατεύθυνσης, όπως η Χημεία. Υπάρχουν πάνω από 50 τμήματα πληροφορικής στον εκπαιδευτικό μας χάρτη, όλα περιζήτητα που γεμίζουν τις θέσεις των υποψηφίων τους. Δε γίνεται να εισάγονται τόσες χιλιάδες μαθητές στα τμήματα πληροφορικής χωρίς να έχουν διδαχθεί Αλγοριθμική ως μάθημα κατεύθυνσης. Φανταστείτε να εισάγονταν οι υποψήφιοι στο Μαθηματικό έχοντας διδαχθεί μαθηματικά γυμνασίου! Καταλάβετε κύριοι ότι το σχολείο δεν είναι εταιρία που κόβετε και ράβετε στα μέτρα σας ανάλογα με τις οικονομικές σας υποχρεώσεις. Το σχολείο είναι χώρος ζωής και ανάπτυξης για τα παιδιά μας, δεν έχετε κανένα δικαίωμα να τους στερείτε τα αυτονόητα.