Παρατήρηση πρώτη.
Το μάθημα επιλογής της Α Λυκείου δεν μπορεί να λειτουργήσει σε πρόγραμμα 35 ωρών . Όποιος ασχολείται με πρόγραμμα το καταλαβαίνει αμέσως.Αν λ.χ. δημιουργηθούν σε ένα σχολείο 3 τμήματα επιλογής πληροφορικής θα πρέπει να διδάσκονται από 3 διαφορετικούς καθηγητές και μόνο το ένα τμήμα στο εργαστήριο Η/Υ . Πρόταση το μάθημα να γίνει Πληροφορική -Τεχνολογία και να διδάσκεται όπως διδασκόταν τόσα χρόνια στα γυμνάσια .
Παρατήρηση δεύτερη.
Το μάθημα Φιλοσοφίας στην Β Λυκείου από γενικής παιδείας να γίνει επιλογής και να ενταχθούν και άλλα μαθήματα στην επιλογή όπως Γραμμικό Σχέδιο,Ελεύθερο Σχέδιο ,Εισαγωγή στον Προγραμματισμό ,Αρχές περιβαλλοντικών Επιστημών
Παρατήρηση τρίτη
Στην ομάδα προσανατολισμού θετικών σπουδών να γίνει διόρθωση στο μάθημα Χημεία 3 ώρες και Εφαρμογές σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον 3 ώρες για να καλύπτονται και οι ανάγκες των απαιτήσεων σε γνώσεις της επιστήμης της πληροφορικής
Εισαγωγή μαθήματος επιλογής και στην Γ λυκείου όπως Αρχιτεκτονικό σχέδιο, Τεχνολογία και ανάπτυξη , Ευρωπαϊκός πολιτισμός
Είναι νομίζω ηθικά απαράδεκτο να ζητείται η εξέταση σε ειδικό μάθημα Γραμμικό Σχέδιο και Ελεύθερο Σχέδιο και να μην διδάσκεται στο Λύκειο.Εκτός και αν καταργηθεί από ειδικό μάθημα κάτι που δεν νομίζω να γίνει.
Και κάτι ακόμη . Όλο το πρόγραμμα θυμίζει έντονα πρόγραμμα θεωρητικής και κλασσικής παιδείας. Γενική παιδεία ναί αλλά όχι μονομερής. Λείπει τελείως η τεχνολογική άποψη και κουλτούρα, οι σύγχρονοι προβληματισμοί σε θέματα περιβάλλοντος ,ανακύκλωσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, τουριστικής παιδείας , κυκλοφοριακής αγωγής,αγωγής υγείας και επαφή με σύγχρονη τεχνολογία.
Οι νέοι του αύριο δεν θα πρέπει να είναι τεχνολογικά και ψηφιακά αναλφάβητοι. Το Λύκειο που προτείνεται δυστυχώς αυτή την νεολαία θα προετοιμάζει.
Παρατήρηση πρώτη. Το μάθημα επιλογής της Α Λυκείου δεν μπορεί να λειτουργήσει σε πρόγραμμα 35 ωρών . Όποιος ασχολείται με πρόγραμμα το καταλαβαίνει αμέσως.Αν λ.χ. δημιουργηθούν σε ένα σχολείο 3 τμήματα επιλογής πληροφορικής θα πρέπει να διδάσκονται από 3 διαφορετικούς καθηγητές και μόνο το ένα τμήμα στο εργαστήριο Η/Υ . Πρόταση το μάθημα να γίνει Πληροφορική -Τεχνολογία και να διδάσκεται όπως διδασκόταν τόσα χρόνια στα γυμνάσια . Παρατήρηση δεύτερη. Το μάθημα Φιλοσοφίας στην Β Λυκείου από γενικής παιδείας να γίνει επιλογής και να ενταχθούν και άλλα μαθήματα στην επιλογή όπως Γραμμικό Σχέδιο,Ελεύθερο Σχέδιο ,Εισαγωγή στον Προγραμματισμό ,Αρχές περιβαλλοντικών Επιστημών Παρατήρηση τρίτη Στην ομάδα προσανατολισμού θετικών σπουδών να γίνει διόρθωση στο μάθημα Χημεία 3 ώρες και Εφαρμογές σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον 3 ώρες για να καλύπτονται και οι ανάγκες των απαιτήσεων σε γνώσεις της επιστήμης της πληροφορικής Εισαγωγή μαθήματος επιλογής και στην Γ λυκείου όπως Αρχιτεκτονικό σχέδιο, Τεχνολογία και ανάπτυξη , Ευρωπαϊκός πολιτισμός Είναι νομίζω ηθικά απαράδεκτο να ζητείται η εξέταση σε ειδικό μάθημα Γραμμικό Σχέδιο και Ελεύθερο Σχέδιο και να μην διδάσκεται στο Λύκειο.Εκτός και αν καταργηθεί από ειδικό μάθημα κάτι που δεν νομίζω να γίνει. Και κάτι ακόμη . Όλο το πρόγραμμα θυμίζει έντονα πρόγραμμα θεωρητικής και κλασσικής παιδείας. Γενική παιδεία ναί αλλά όχι μονομερής. Λείπει τελείως η τεχνολογική άποψη και κουλτούρα, οι σύγχρονοι προβληματισμοί σε θέματα περιβάλλοντος ,ανακύκλωσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, τουριστικής παιδείας , κυκλοφοριακής αγωγής,αγωγής υγείας και επαφή με σύγχρονη τεχνολογία. Οι νέοι του αύριο δεν θα πρέπει να είναι τεχνολογικά και ψηφιακά αναλφάβητοι. Το Λύκειο που προτείνεται δυστυχώς αυτή την νεολαία θα προετοιμάζει.