Αρχική Νέο εκπαιδευτικό σύστημαΆρθρο 36: Ρυθμίσεις περί Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, περί Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων και λοιπές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Βαγγέλης | 13 Αυγούστου 2013, 09:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
16. ...Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04 αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν» Πρέπει επιτέλους να δουμε καποια στιγμη αν μας ενδιαφερει πραγματικά το καλύτερο για τους μαθητές ή τους καθηγητές. Εξηγούμαι: Σε γυμνάσιο με 1 φυσικό (12 ωρες φυσικη), 1 γεωλόγο (12 ώρες γεωγραφία) και 1 χημικό (6 ωρες χημεία). Κάποιος θα βγει υπεράριθμος. Ποιος; Με βάση το παραπάνω ο τελευταίος που τοποθετήθηκε ανεξαρτήτου ειδικότητας. Αν είναι ο Φυσικός, λοιπόν, τελευταίος βγαίνει αυτός υπεράριθμος. Μενει λοιπόν στο σχολείο ο χημικός με μόνο 6 ώρες να κάνει 12 ώρες φυσική! Ώραία!!! Το πιο σωστο για την ποιοτητα της διδασκαλίας θα ήτανε να βγει υπεράριθμος αυτός με τις λιγότερες ώρες 1ης ανάθεσης (εδω ο χημικός). Αν μας ενδιαφέρει επιτέλους να κάνει το μάθημα ο πιο εξειδικευμένος σε αυτό και όχι οι συντεχνίες, οι παλαιότητες, κλπ.