(1) Τα θέματα να επιλέγονται από την Τράπεζα Θεμάτων κατα 75% με διαβαθμισμένη δυσκολία και 25% από επιτροπή στην οικία δευτεροβάθμια, η οποία δημιουργείται με ευθύνη του διευθυντή της δευτεροβάθμιας.
(2) Στα γραπτά που δίνονται ενδοσχολικά να μην μπαίνει το όνομα του μαθητή αλλά ο Α.Μ.Κ.Α του μαθητή.
(3) Τα γραπτά να πηγαίνουν στην οικία δευτεροβάθμια, στην οποία θα έχει δημιουργηθεί βαθμολογικό κέντρο και στο οποίο δύναται να βαθμολογούν όσοι καθηγητές επιθυμούν.
(4) Τα γραπτά να βαθμολογούνται με βάση το 100.
(1) Τα θέματα να επιλέγονται από την Τράπεζα Θεμάτων κατα 75% με διαβαθμισμένη δυσκολία και 25% από επιτροπή στην οικία δευτεροβάθμια, η οποία δημιουργείται με ευθύνη του διευθυντή της δευτεροβάθμιας. (2) Στα γραπτά που δίνονται ενδοσχολικά να μην μπαίνει το όνομα του μαθητή αλλά ο Α.Μ.Κ.Α του μαθητή. (3) Τα γραπτά να πηγαίνουν στην οικία δευτεροβάθμια, στην οποία θα έχει δημιουργηθεί βαθμολογικό κέντρο και στο οποίο δύναται να βαθμολογούν όσοι καθηγητές επιθυμούν. (4) Τα γραπτά να βαθμολογούνται με βάση το 100.