Στο παρελθόν (2004 - 2008) μου δόθηκε η ευκαιρία να διδάξω κάποια μαθήματα σχετικά με πληροφορική (Εισαγωγή στην πληροφορική , Βάσεις δεδομένων , προγραμματισμό) στο Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης του Πανεπιστήμιου Αιγαίου. Καταθέτω την σχετική εμπειρία μου μέσα από την συνεργασία μου αυτή. Οι φοιτητές που προέρχονταν από τεχνολογική κατεύθυνση (έχοντας διδαχτεί Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον) , σε αντίθεση με αυτούς που προέρχονταν από θετική κατεύθυνση (μη έχοντας διδαχτεί Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον) , χρησιμοποίησαν άμεσα και χωρις πρόβλημα την ηλεκτρονική τους οντότητα στο Τμήμα , απαραίτητη για την ακαδημαϊκή τους καθημερινότητα. Παράλληλα , ανταπεξήλθαν χωρίς πρόβλημα στα μαθήματα προγραμματισμού. Σε αντίθεση με τους προερχόμενους από Θετική κατεύθυνση οι οποίοι αντιμετώπισαν σοβαρότατα προβλήματα. Σε σημείο που στις συνεδριάσεις του τμήματος αναζητήθηκε τρόπος αντιμετώπισης αυτού του φαινομένου. Να τονίσω εδώ ότι ΟΛΑ τα τμήματα ανεξαρτήτως προσανατολισμού χρησιμοποιούν το ιδιο μοντέλο λειτουργίας , αρα έχουν την ιδια ανάγκη.
Θα πρέπει να υπάρξει σαφης διαχωρισμός της δεξιότητας από την επιστήμη και κατά συνέπεια του δομημένου τρόπου σκέψης , ο οποίος διδάσκεται ΜΟΝΟ μέσα από την αλγοριθμική .
Κυριοι είναι τραγικό να μην υπάρχει διδακτικό αντικείμενο πανω στην αλγοριθμική (επιστήμη) και διδασκαλία των συνηθέστερων εργαλείων χρήσης Η/Υ (δεξιότητα).
Στο παρελθόν (2004 - 2008) μου δόθηκε η ευκαιρία να διδάξω κάποια μαθήματα σχετικά με πληροφορική (Εισαγωγή στην πληροφορική , Βάσεις δεδομένων , προγραμματισμό) στο Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης του Πανεπιστήμιου Αιγαίου. Καταθέτω την σχετική εμπειρία μου μέσα από την συνεργασία μου αυτή. Οι φοιτητές που προέρχονταν από τεχνολογική κατεύθυνση (έχοντας διδαχτεί Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον) , σε αντίθεση με αυτούς που προέρχονταν από θετική κατεύθυνση (μη έχοντας διδαχτεί Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον) , χρησιμοποίησαν άμεσα και χωρις πρόβλημα την ηλεκτρονική τους οντότητα στο Τμήμα , απαραίτητη για την ακαδημαϊκή τους καθημερινότητα. Παράλληλα , ανταπεξήλθαν χωρίς πρόβλημα στα μαθήματα προγραμματισμού. Σε αντίθεση με τους προερχόμενους από Θετική κατεύθυνση οι οποίοι αντιμετώπισαν σοβαρότατα προβλήματα. Σε σημείο που στις συνεδριάσεις του τμήματος αναζητήθηκε τρόπος αντιμετώπισης αυτού του φαινομένου. Να τονίσω εδώ ότι ΟΛΑ τα τμήματα ανεξαρτήτως προσανατολισμού χρησιμοποιούν το ιδιο μοντέλο λειτουργίας , αρα έχουν την ιδια ανάγκη. Θα πρέπει να υπάρξει σαφης διαχωρισμός της δεξιότητας από την επιστήμη και κατά συνέπεια του δομημένου τρόπου σκέψης , ο οποίος διδάσκεται ΜΟΝΟ μέσα από την αλγοριθμική . Κυριοι είναι τραγικό να μην υπάρχει διδακτικό αντικείμενο πανω στην αλγοριθμική (επιστήμη) και διδασκαλία των συνηθέστερων εργαλείων χρήσης Η/Υ (δεξιότητα).