• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΩΡΓΟΣ' | 27 Νοεμβρίου 2009, 16:13

    1)Προσμετρηση του συνολικου εργασιακου βιου του εκπαιδευτικου που επιτυχως με ΑΣΕΠ ΔΙΟΡΙΖΕΤΕ.(πρεπει π.χ. να ενισχυθει ο ικανος επιστημονας που μετα απο διαδικασιες ΑΣΕΠ και εργασια πετυχε σε τιμιο διαγωνισμο ΑΣΕΠ οπου η επιτροπη επιλογης θεματων αλλα και βαθμολογισης να ειναι απο διακοματικη επιτροπη οριζομενη καθως και απο μη κυβερνητικες οργανωσης) για την τοποθετηση του αλλα και μεταθεση του. 2)Μηδενισμος των μοριων απο υπουργια βουλευτικα γραφεια υπηρεσιακες αναγκες για ολους τουσ εκπαιδευτικους με αναδρομικη ισχυ 3)Η Νεα μοριοδοτηση να ισχυσει για ολους, χωρις ομως οι κατεχοντες οργανικη να την χασοουν. 4)Νεος τροποσ υπολογισμου μοριων με βαση τον τοπο συμβεροντων που ισχυει για 5/ΤΙΑ δυνατοτητα και δευτερου τοπου συμφεροντων με αναλογη μειωση με αναδομικη ισχυ απο το 1993 αρχη του νεου ασφαλιστικου. 5)Στο νεο συστημα οι διοριζομενοι ως πολυτεκνοι και απολυμενοι απο ιδιωτικα σχολεια παιρνουν οργανικες στην περιφερεια και οχι στον νομο, πολι ,βαση των αναγκνων εκπαιδευσης της περιφερειας με ανδρομικη ισχυ. 6)Πληρης αποπομπει απο τον χωρο της εκπαιδευσης και μεταφορα σε εκτος εκπαιδευτικων υπηρεσιων εκπαιδευτικων που διοριστηκαν με τεχνοκρατικα τερτιπια . πχ Ολυμπιακη Παιδεια και προγραμμα αρχων ισοτητας αναλογο προγραμμα με STAGE. 7)ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΕΤΗ . 8)ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΠΟΣΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ(ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΚΕΔΚΕ ΑΔΕΔΥ ΟΛΜΕ ΔΟΕ) ΟΙ ΑΠΟΣΠΟΣΠΕΣΘΕΝΤΕΣ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΔΩΜΑ ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ