Αγαπητέ Κύριε, δεν μπορώ να κατανοήσω το λόγο για τον οποίο η Βιολογία δε θεωρείται βασικό μάθημα στο ΓΕΛ και δε θα διδάσκεται ούτε στη Β ούτε στη Γ λυκείου, τη στιγμή που διανύουμε δεκαετίες με αλματώδη πρόοδο της επιστήμης. Δεν θα πρέπει οι μαθητές ως εκολαπτόμενοι πολίτες να μπορούν να κατανοήσουν τις ειδήσεις στον τομέα της υγείας, της έρευνας και του περιβάλλοντος; Πιστεύω ότι προς αυτή την πορεία το μόνο που επιτυγχάνεται είναι η υποβάθμιση της Βιολογίας την ώρα που σε όλο τον κόσμο όχι μόνο στην Ευρώπη, η βιολογία αποτελεί βασικό γνωστικό υπόβαθρο.
Αγαπητέ Κύριε, δεν μπορώ να κατανοήσω το λόγο για τον οποίο η Βιολογία δε θεωρείται βασικό μάθημα στο ΓΕΛ και δε θα διδάσκεται ούτε στη Β ούτε στη Γ λυκείου, τη στιγμή που διανύουμε δεκαετίες με αλματώδη πρόοδο της επιστήμης. Δεν θα πρέπει οι μαθητές ως εκολαπτόμενοι πολίτες να μπορούν να κατανοήσουν τις ειδήσεις στον τομέα της υγείας, της έρευνας και του περιβάλλοντος; Πιστεύω ότι προς αυτή την πορεία το μόνο που επιτυγχάνεται είναι η υποβάθμιση της Βιολογίας την ώρα που σε όλο τον κόσμο όχι μόνο στην Ευρώπη, η βιολογία αποτελεί βασικό γνωστικό υπόβαθρο.