1. Στην Α' Τάξη οι μαθητές δεν διδάσκονται όλοι ανεξαιρέτως τις ίδιες ώρες ειδικότητάς τους.
Στην ομάδα προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών που υπάρχουν τόσοι τομείς οι μαθητές της Πληροφορικής για παράδειγμα θα διδαχθούν μόλις 2 ώρες της ειδικότητάς τους και 9 ώρες από άλλους τομείς όπως Αρχές Μηχανολογίας, Ηλεκτρολογίας&Ηλεκτρονικής και Τεχνικό Σχέδιο.
Σε αντίθεση με τους μαθητές της ομάδας Οικονομίας Διοίκησης που θα διδαχθούν μόνο μαθήματα του τομέα τους.
Για το λόγο αυτό θεωρώ πως θα έπρεπε οι μαθητές της Α' Τάξης να διδαχθούν μαθήματα σχετικά με τον τομέα τους και όχι με την Ομάδα στην οποία ανήκουν
2. Στη δημόσια διαβούλευση θα έπρεπε να είχαν μπει και τα μαθήματα της Β' και Γ' Τάξης; Μήπως σκέφτεστε να διδάσκονται και στις υπόλοιπες τάξεις μαθήματα ανά Ομάδα προσανατολισμού και όχι ανά τομέα;!;
1. Στην Α' Τάξη οι μαθητές δεν διδάσκονται όλοι ανεξαιρέτως τις ίδιες ώρες ειδικότητάς τους. Στην ομάδα προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών που υπάρχουν τόσοι τομείς οι μαθητές της Πληροφορικής για παράδειγμα θα διδαχθούν μόλις 2 ώρες της ειδικότητάς τους και 9 ώρες από άλλους τομείς όπως Αρχές Μηχανολογίας, Ηλεκτρολογίας&Ηλεκτρονικής και Τεχνικό Σχέδιο. Σε αντίθεση με τους μαθητές της ομάδας Οικονομίας Διοίκησης που θα διδαχθούν μόνο μαθήματα του τομέα τους. Για το λόγο αυτό θεωρώ πως θα έπρεπε οι μαθητές της Α' Τάξης να διδαχθούν μαθήματα σχετικά με τον τομέα τους και όχι με την Ομάδα στην οποία ανήκουν 2. Στη δημόσια διαβούλευση θα έπρεπε να είχαν μπει και τα μαθήματα της Β' και Γ' Τάξης; Μήπως σκέφτεστε να διδάσκονται και στις υπόλοιπες τάξεις μαθήματα ανά Ομάδα προσανατολισμού και όχι ανά τομέα;!;