Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Αλέξανδρος Κότσιρας | 25 Νοεμβρίου 2009, 16:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Βρίσκω τελείως άτοπη την δοκιμασία του γραπτού διαγωνισμού για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών. Πρώτον γιατί το ζητούμενο του διαγωνισμού είναι η επιστημονική και όχι η διδακτική επάρκεια του διαγωνιζόμενου και δεύτερον γιατί είναι άδικο για τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Αν αυτοί προσλαμβάνονται με διαγωνισμό πιστοποίησης επιστημονικής επάρκειας, γιατί όχι και οι μηχανικοί ή οι γιατροί ή οι γεωπόνοι κτλ. Το ζητούμενο για τους εκπαιδευτικούς είναι η διδακτική επάρκεια και μόνο και αυτό το ζητούμενο, ατυχώς, δεν τεκμηριώνεται από κανέναν διαγωνισμό. Καλύτερα θα ήταν να επιλέγονται με επετηρίδα ή κλήρωση και να αξιολογούνται εφόρου θητείας στην υπηρεσία για τις διδακτικές τους επιδόσεις. Αν δηλαδή οι μαθητές κάποιου εκπαιδευτικού αποτυγχάνουν συστηματικά στις εξετάσεις και σε ποσοστό μεγαλύτερο από τον τοπικό ή τον εθνικό μέσο όρο τότε ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να απολύεται, γιατί μπορεί μεν να είναι άριστος επιστήμονας, πλην όμως είναι κακός δάσκαλος και το ζητούμενο μιας δίκαιης διαδικασίας επιλογής εκπαιδευτικών είναι να εντοπίζει τους καλύτερους εκπαιδευτικούς και όχι τους καλύτερους επιστήμονες. Αυτοί μπορούν να σταδιοδρομήσουν στον ιδιωτικό ή τον ερευνητικό τομέα.