Μην καταργείτε τον θεσμό των υποστηρικτικών μαθημάτων σε Γλώσσα και Μαθηματικά. Με την "πείρα" μου σας λέω ότι τα οφέλη ήταν πολλά για τους μαθητές. (για τα Μαθηματικά έχω προσωπική άποψη)Κατανόησαν βασικές έννοιες οι πιο πολλοί μαθητές και μπορούσαν να προχωρήσουν και την κανονική ύλη. Έβλεπα μάλιστα και χαμόγελα στα προσωπά τους όταν κατάφερναν κάτι με επιτυχία αποκτώντας και την αυτοπεποίθηση που τόσο λείπει σ'αυτά τα παιδιά.
Η Γεωμετρία σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να μείνει μονόωρο μάθημα . Θα είναι πρακτικά σαν να μην υπάρχει.
Μην καταργείτε τον θεσμό των υποστηρικτικών μαθημάτων σε Γλώσσα και Μαθηματικά. Με την "πείρα" μου σας λέω ότι τα οφέλη ήταν πολλά για τους μαθητές. (για τα Μαθηματικά έχω προσωπική άποψη)Κατανόησαν βασικές έννοιες οι πιο πολλοί μαθητές και μπορούσαν να προχωρήσουν και την κανονική ύλη. Έβλεπα μάλιστα και χαμόγελα στα προσωπά τους όταν κατάφερναν κάτι με επιτυχία αποκτώντας και την αυτοπεποίθηση που τόσο λείπει σ'αυτά τα παιδιά. Η Γεωμετρία σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να μείνει μονόωρο μάθημα . Θα είναι πρακτικά σαν να μην υπάρχει.