Σε πολλά δημοτικά της περιφέρειας δεν διδάσκονται ξένες γλώσσες λόγω έλλειψης καθηγητών, ενώ οι γονείς δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να στραφούν στον ιδιωτικό τομέα. Έτσι, η πρώτη επαφή των παιδιών με την ξένη γλώσσα (είτε α΄είτε β΄ξένη γλώσσα)γίνεται στο γυμνάσιο. Θα έπρεπε να προβλεφθεί η συνέχιση της εκμάθησης δύο ξένων γλωσσών και στο λύκειο.
Ως μεταπτυχιακή φοιτήτρια, θεωρώ επιβεβλημένη τη διατήρηση της Αγγλικής στο λύκειο, αφ΄ενός γιατί τα αγγλικά αποτελούν υποχρεωτικό μάθημα στο πρόγραμμα σπουδών σε πληθώρα σχολών της τριτοβάθμιας, αφ'ετέρου διότι η βιβλιογραφία που χρειάζονται τόσο οι προπτυχιακοί όσο και οι μεταπτυχιακοί φοιτητές είναι (στην πλειοψηφία) γραμμένη στα αγγλικά. Παράλληλα πρέπει να υπάρχει δυνατότητα συνέχισης της δεύτερης ξένης γλώσσας, όταν μάλιστα η γνώση ξένων γλωσσών και χειρισμού υπολογιστή μοριοδοτούνται επιπλέον σε διαγωνισμούς, στην αγορά εργασίας κλπ.
Σε πολλά δημοτικά της περιφέρειας δεν διδάσκονται ξένες γλώσσες λόγω έλλειψης καθηγητών, ενώ οι γονείς δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να στραφούν στον ιδιωτικό τομέα. Έτσι, η πρώτη επαφή των παιδιών με την ξένη γλώσσα (είτε α΄είτε β΄ξένη γλώσσα)γίνεται στο γυμνάσιο. Θα έπρεπε να προβλεφθεί η συνέχιση της εκμάθησης δύο ξένων γλωσσών και στο λύκειο. Ως μεταπτυχιακή φοιτήτρια, θεωρώ επιβεβλημένη τη διατήρηση της Αγγλικής στο λύκειο, αφ΄ενός γιατί τα αγγλικά αποτελούν υποχρεωτικό μάθημα στο πρόγραμμα σπουδών σε πληθώρα σχολών της τριτοβάθμιας, αφ'ετέρου διότι η βιβλιογραφία που χρειάζονται τόσο οι προπτυχιακοί όσο και οι μεταπτυχιακοί φοιτητές είναι (στην πλειοψηφία) γραμμένη στα αγγλικά. Παράλληλα πρέπει να υπάρχει δυνατότητα συνέχισης της δεύτερης ξένης γλώσσας, όταν μάλιστα η γνώση ξένων γλωσσών και χειρισμού υπολογιστή μοριοδοτούνται επιπλέον σε διαγωνισμούς, στην αγορά εργασίας κλπ.