Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη εκπαιδευτικός | 27 Νοεμβρίου 2009, 16:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πλήρωσε φροντιστήρια για να δουλέψεις 9 μήνες και μετά πάλι ασεπ και αν αποτύχεις δεν μας κάνεις...του χρόνου πάλι βλέπουμε ...Ποιός κερδίζει;Ο μαθητής,που έχει έναν δάσκαλο με το βλέμμα στραμμένο στο ασεπ; Ο δάσκαλος, που δεν ξέρει αν την επόμενη χρονιά θα δουλεύει;Συμβαίνει αυτό σε κάποια άλλη χώρα;Σε κάποια άλλη υπηρεσία του δημόσιου τομέα;Γιατί δεν δίνουν εξετάσεις κάθε χρόνο οι γιατροί,οι δικηγόροι,οι οικονομολόγοι,οι διοικητικοί,οι νοσηλευτές,οι μηχανικοί για να δουλέψουν κατά μέσο όρο 8 μήνες;Το πιό παράδοξο αυτής της πρότασης είναι ότι δεν έχει διατυπωθεί κάποια άποψη για τις ειδικότητες στις οποίες υπάρχει τρομερή έλλειψη όπως π.χ.οι δάσκαλοι.Θα ήταν αστείο και γελοίο συγχρόνως οι μαθητές στα σχολεία να περιμένουν πότε το ασεπ θα διεξάγει διαγωνισμό για να έχουν δάσκαλο. Συνάδελφοι, ένθερμοι υποστηρικτές του ασεπ,η επιτυχία σε έναν ασεπ δεν διασφαλίζει την επιτυχία στον επόμενο,ούτε και το διορισμό.Το πιό αντικειμενικό σύστημα πρόσληψης είναι το 60% από το ασεπ και 40% απο πίνακα αναπληρωτών που εμπεριέχει και την επιτυχία στο ασεπ. Υ.Γ:Διορισμένη μετά από 8 χρόνια αναπλήρωσης και 2 ασεπ (επιτυχούσα και αποτυχούσα).