Ξένες γλώσσες στην Β'βάθμια
Η Β΄βάθμια εκπαίδευση θα έπρεπε να είναι χώρος γενικής μόρφωσης αλλά και προετοιμασίας των αυριανών πολιτών σε μια παγκοσμιοποιημένη κοινωνία. Είναι απαράδεκτη η κατάργηση των Ιταλικών και Ισπανικών από τα σχολεία. Είναι γλώσσες που όποτε προσφέρθηκαν καλωσορίσθηκαν από τους μαθητές. Είναι μεγάλη επιθυμία των ίδιων των μαθητών να έχουν τέτοια μαθήματα, που ίσως ποτέ δεν θα ξαναέχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν. Είναι από τα λίγα μαθήματα που είναι απείρως χρήσιμα και ταυτόχρονα ευχάριστα από τους μαθητές. Θα έπρεπε όχι να καταργηθεί η διδασκαλία Ιταλικών και Ισπανικών αλλά αντίθετα να εντατικοποιηθεί και να οδηγεί ακόμη και σε πιστοποιητικό γλωσσομάθειας.
Ξένες γλώσσες στην Β'βάθμια Η Β΄βάθμια εκπαίδευση θα έπρεπε να είναι χώρος γενικής μόρφωσης αλλά και προετοιμασίας των αυριανών πολιτών σε μια παγκοσμιοποιημένη κοινωνία. Είναι απαράδεκτη η κατάργηση των Ιταλικών και Ισπανικών από τα σχολεία. Είναι γλώσσες που όποτε προσφέρθηκαν καλωσορίσθηκαν από τους μαθητές. Είναι μεγάλη επιθυμία των ίδιων των μαθητών να έχουν τέτοια μαθήματα, που ίσως ποτέ δεν θα ξαναέχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν. Είναι από τα λίγα μαθήματα που είναι απείρως χρήσιμα και ταυτόχρονα ευχάριστα από τους μαθητές. Θα έπρεπε όχι να καταργηθεί η διδασκαλία Ιταλικών και Ισπανικών αλλά αντίθετα να εντατικοποιηθεί και να οδηγεί ακόμη και σε πιστοποιητικό γλωσσομάθειας.