Θα κάνω μια ρητορική ερώτηση:
Ο εξοβελισμός της ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ της πληροφορικής από το λύκειο είναι σκόπιμος γιατί συγχρονίζεται με τα προγράμματα σπουδών των άλλων χωρών ή γιατί πρέπει να θέσουμε σε διαθεσιμότητα-απόλυση και άλλους καθηγητές;
Επίσης αν έστω και ένας ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ στο χώρο της εκπαίδευσης μπορεί να τεκμηριώσει επιστημονικά ότι η πληροφορική είναι μια επιστήμη περιττή για το γενικό λύκειο τότε μπορεί να στελεχώσει την ομάδα εργασίας του υπουργείου...
Πέρα από αυτό στο καινούργιο ΓΕΝΙΚΟ λύκειο νομίζω ότι η τρίτη λυκείου έχει απαλλαχθεί από τα “περιττά” (όπως είπε και το υπουργείο μαθήματα) και πλέον μόνο με τα μαθήματα της κατεύθυνσης το εκπαιδευτικό σύστημα θα μπορεί πλέον να παράγει πολίτες με κριτική σκέψη, μόρφωση και καλλιέργεια!!! Ποιος άραγε το πιστεύει αυτό;;;;;
Θα κάνω μια ρητορική ερώτηση: Ο εξοβελισμός της ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ της πληροφορικής από το λύκειο είναι σκόπιμος γιατί συγχρονίζεται με τα προγράμματα σπουδών των άλλων χωρών ή γιατί πρέπει να θέσουμε σε διαθεσιμότητα-απόλυση και άλλους καθηγητές; Επίσης αν έστω και ένας ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ στο χώρο της εκπαίδευσης μπορεί να τεκμηριώσει επιστημονικά ότι η πληροφορική είναι μια επιστήμη περιττή για το γενικό λύκειο τότε μπορεί να στελεχώσει την ομάδα εργασίας του υπουργείου... Πέρα από αυτό στο καινούργιο ΓΕΝΙΚΟ λύκειο νομίζω ότι η τρίτη λυκείου έχει απαλλαχθεί από τα “περιττά” (όπως είπε και το υπουργείο μαθήματα) και πλέον μόνο με τα μαθήματα της κατεύθυνσης το εκπαιδευτικό σύστημα θα μπορεί πλέον να παράγει πολίτες με κριτική σκέψη, μόρφωση και καλλιέργεια!!! Ποιος άραγε το πιστεύει αυτό;;;;;