Θα πρέπει να δοθεί βάση στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό των μαθητών και τις δυνατότητες που έχουν για να μην έχουμε μαθητές π.χ. θεωρητικής κατεύθυνσης να επιλέγουν σχολές θετικής κατεύθυνσης χωρίς να έχουν την γνώση μαθημάτων που είναι απαραίτητα για την συνέχεια των σπουδών τους. Καλό είναι να μην δύνεται η δυνατότητα πολλών μετακινήσεων σε "άσχετες" ομάδες προσανατολισμού. Να υπάρχει η βάση του 10, γιατί από τα αποτελέσματα των εξετάσεων διαπιστώνουμε ότι έχει πάψει να υπάρχει ανταγωνισμός των μαθητών.
Θα πρέπει να δοθεί βάση στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό των μαθητών και τις δυνατότητες που έχουν για να μην έχουμε μαθητές π.χ. θεωρητικής κατεύθυνσης να επιλέγουν σχολές θετικής κατεύθυνσης χωρίς να έχουν την γνώση μαθημάτων που είναι απαραίτητα για την συνέχεια των σπουδών τους. Καλό είναι να μην δύνεται η δυνατότητα πολλών μετακινήσεων σε "άσχετες" ομάδες προσανατολισμού. Να υπάρχει η βάση του 10, γιατί από τα αποτελέσματα των εξετάσεων διαπιστώνουμε ότι έχει πάψει να υπάρχει ανταγωνισμός των μαθητών.