Η κατάργηση των μαθημάτων που το αναλυτικό τους πρόγραμμα αφορά την εισαγωγή σε επιστημονικά πεδία της Πληροφορικής, στο υπό διαμόρφωση «νέο» Λύκειο συνιστά μέγα λάθος για δύο κυρίως λόγους.
Ο πρώτος λόγος είναι καθαρά επιστημολογικός. Η Αλγοριθμική, αποτελεί μια θεμελιώδη επιστήμη, η οποία αξιοποιείται σχεδόν σε όλα τα επιστημονικά πεδία και κατά κάποιο τρόπο αρχές της, αφορούν τη λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου. Υποστηρικτικό μεθοδολογικό εργαλείο σε όλες τις θετικές και τεχνολογικές επιστήμες, εκπαιδεύει τους επιστήμονες στην επίλυση σχεδόν κάθε επιστημονικού (κυρίως εφαρμοσμένου αλλά όχι μόνο) προβλήματος με τη χρήση υπολογιστή ή όχι.
Ο δεύτερος λόγος είναι εκπαιδευτικός και προφανώς πηγάζει και από τον πρώτο. Σε όλα τα τμήματα θετικών και τεχνολογικών επιστημών, δύο ή περισσότερα εξαμηνιαία μαθήματα αφορούν κλάδους της θεωρητικής ή εφαρμοσμένης Πληροφορικής. Σε σαράντα οκτώ (48) τουλάχιστον τμήματα Πανεπιστημιακής ή Τεχνολογικής εκπαίδευσης, ο τίτλος και κατά μεγάλο μέρος το περιεχόμενο των σπουδών τους, αφορά την Πληροφορική ή και την Πληροφορική. Όπως λοιπόν ακριβώς αποτελεί εκπαιδευτικό λάθος η εισαγωγή μαθητών σε τμήματα Τεχνολογικών – Θετικών σπουδών, χωρίς να έχουν διδαχθεί Μαθηματικά (ιδιαίτερα Ανάλυση), ή Βιοεπιστημών χωρίς να έχουν διδαχθεί Βιολογία, έτσι ακριβώς αποτελεί λάθος η εισαγωγή μαθητών στα αντίστοιχα τμήματα, χωρίς να έχουν διδαχθεί επιστημονικές αρχές της Πληροφορικής
Η κατάργηση των μαθημάτων που το αναλυτικό τους πρόγραμμα αφορά την εισαγωγή σε επιστημονικά πεδία της Πληροφορικής, στο υπό διαμόρφωση «νέο» Λύκειο συνιστά μέγα λάθος για δύο κυρίως λόγους. Ο πρώτος λόγος είναι καθαρά επιστημολογικός. Η Αλγοριθμική, αποτελεί μια θεμελιώδη επιστήμη, η οποία αξιοποιείται σχεδόν σε όλα τα επιστημονικά πεδία και κατά κάποιο τρόπο αρχές της, αφορούν τη λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου. Υποστηρικτικό μεθοδολογικό εργαλείο σε όλες τις θετικές και τεχνολογικές επιστήμες, εκπαιδεύει τους επιστήμονες στην επίλυση σχεδόν κάθε επιστημονικού (κυρίως εφαρμοσμένου αλλά όχι μόνο) προβλήματος με τη χρήση υπολογιστή ή όχι. Ο δεύτερος λόγος είναι εκπαιδευτικός και προφανώς πηγάζει και από τον πρώτο. Σε όλα τα τμήματα θετικών και τεχνολογικών επιστημών, δύο ή περισσότερα εξαμηνιαία μαθήματα αφορούν κλάδους της θεωρητικής ή εφαρμοσμένης Πληροφορικής. Σε σαράντα οκτώ (48) τουλάχιστον τμήματα Πανεπιστημιακής ή Τεχνολογικής εκπαίδευσης, ο τίτλος και κατά μεγάλο μέρος το περιεχόμενο των σπουδών τους, αφορά την Πληροφορική ή και την Πληροφορική. Όπως λοιπόν ακριβώς αποτελεί εκπαιδευτικό λάθος η εισαγωγή μαθητών σε τμήματα Τεχνολογικών – Θετικών σπουδών, χωρίς να έχουν διδαχθεί Μαθηματικά (ιδιαίτερα Ανάλυση), ή Βιοεπιστημών χωρίς να έχουν διδαχθεί Βιολογία, έτσι ακριβώς αποτελεί λάθος η εισαγωγή μαθητών στα αντίστοιχα τμήματα, χωρίς να έχουν διδαχθεί επιστημονικές αρχές της Πληροφορικής