Νέο Λύκειο χωρίς Πληροφορική δε νοείται. Είναι απλά ένα κακόγουστο ανέκδοτο.
Δεν πρέπει να συγχέεται η επιστήμη της Πληροφορικής με τη χρήση Η/Υ. Ο προγραμματισμός είναι μάθημα το οποίο βοηθά τους μαθητές να αποκτήσουν ικανότητες αλγοριθμικής, αναλυτικής και κριτικής σκέψης. Μαθαίνει τα παιδιά να σκέφτονται και να επιλύουν προβλήματα με τρόπο συστηματικό και αποτελεσματικό.
Όσοι μαθητές επιθυμούν να εισαχθούν σε κάποιο από τα δεκάδες Τμήματα Πληροφορικής Α.Ε.Ι. και Α.Τ.Ε.Ι. όπως επίσης και στις Πολυτεχνικές σχολές, επιβάλλεται να διδάσκονται το μάθημα του προγραμματισμού.
Η Πληροφορική πρέπει να είναι μάθημα γενικής παιδείας στην Α’ και Β’ Λυκείου.
Στη Γ’ Λυκείου το αυτονόητο: Το μάθημα του προγραμματισμού να εξετάζεται σε πανελλαδικό επίπεδο από τους μαθητές που στοχεύουν στα τμήματα και σχολές που προανέφερα.
Νέο Λύκειο χωρίς Πληροφορική δε νοείται. Είναι απλά ένα κακόγουστο ανέκδοτο. Δεν πρέπει να συγχέεται η επιστήμη της Πληροφορικής με τη χρήση Η/Υ. Ο προγραμματισμός είναι μάθημα το οποίο βοηθά τους μαθητές να αποκτήσουν ικανότητες αλγοριθμικής, αναλυτικής και κριτικής σκέψης. Μαθαίνει τα παιδιά να σκέφτονται και να επιλύουν προβλήματα με τρόπο συστηματικό και αποτελεσματικό. Όσοι μαθητές επιθυμούν να εισαχθούν σε κάποιο από τα δεκάδες Τμήματα Πληροφορικής Α.Ε.Ι. και Α.Τ.Ε.Ι. όπως επίσης και στις Πολυτεχνικές σχολές, επιβάλλεται να διδάσκονται το μάθημα του προγραμματισμού. Η Πληροφορική πρέπει να είναι μάθημα γενικής παιδείας στην Α’ και Β’ Λυκείου. Στη Γ’ Λυκείου το αυτονόητο: Το μάθημα του προγραμματισμού να εξετάζεται σε πανελλαδικό επίπεδο από τους μαθητές που στοχεύουν στα τμήματα και σχολές που προανέφερα.